سیره ازدواج حضرت زهرا(س) بهترین طریق حصول کمال انسانی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)،در جمع جوانان هیئت رایت المهدی(عج) بهترین طریق حصول کمال انسانی را سیره این ازدواج ملکوتی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)،در جمع جوانان هیئت رایت المهدی(عج) بهترین طریق حصول کمال انسانی را سیره این ازدواج ملکوتی عنوان کرد.

 

حسنی

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام مهدی حسنی بیان داشت:ازدواج، استحکام و قوام شخصیتی زن و مرد، و در عین حال، ارتقای روحی، معنوی و آرامش روانی فرد را به دنبال دارد.

 
حجت‌الاسلام مهدی حسنی افزود:همچنین موجب بهداشت روحی و روانی یک جامعه و حاکمیت عفاف و حس مسئولیت پذیری می‌گردد.

 
حجت‌الاسلام حسنی خاطرنشان کرد:امروز، با توجه به حاکمیت زندگی مدرن و ماشینی، بیش از هر زمان دیگری ضرورت آسان کردن این سنت بین جوانان احساس می‌شود. الگو برداری از سیره حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع)، بهترین طریق حصول به این امر می باشد.

 
حجت‌الاسلام حسنی اظهارداشت: از درخشان ترین چهره های موفق و الگوی کمال انسانی، حضرت فاطمه(ع) و حضرت علی(ع) می باشند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تصریح کرد:عرصه های مختلف زندگی کوتاه، اما درخشان فاطمه زهرا(س) نیازمند ساعت ها مطالعه و تحقیق و بررسی است؛

مهدی حسنی ابراز داشت:زندگی پر باری که ثمرات آن برای همیشه در تاریخ به یادگار مانده و وجدان های بیدار و اذهان پر تلاطم را به خود فرا می خواند تا به فراخور درک خویش بتوانند راهی به رهایی یابند و سعادت و خوشبختی ابدی را به دست آورند.

 
حسنی تاکید کرد:حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، به گواهی دوران درخشان زندگی پر برکت خود، از جمله معدود افرادی هستند که توانسته در فضای ظلمت آلود عصر جاهلیت، در کمال آزادگی، اسلام را به‌عنوان آیین نجات بخش را پذیرفته و مراحل تکامل را به نهایت برسانند. و به مقام کمال انسانی دست یابد.

 
حسنی افزود:این شخصیتهای گرانبها می توانند الگوی فرزانگان عالم باشند تا از مطالعه و بررسی احوال و آثار وجودی آن حضرات به راه های سعادت و کمال دست یافت.

 
وی در پایان گفت:به امید آنکه بتوانیم در عصری که از هر سو دشمنان اسلام، ایمان و ارزش های اصیل جوانان را هدف گرفته اند، افکار و رفتارهای خود را با آن حضرات هماهنگ نماییم.

 

 

 

انتهای پیام/