روحانیون زوایای پنهان جنگ نرم را برای مردم بازگو کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند گفت: روحانیون و مبلغان باید اهداف دشمن در جنگ نرم به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی و ماهواره را برای مردم تشریح کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند گفت: روحانیون و مبلغان باید اهداف دشمن در جنگ نرم به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی و ماهواره را برای مردم تشریح کنند.

139109200001533

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام محسن اسدی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی گفت: تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی پر از خاطرات و حماسه‌های جاوید است که در این میان روحانیون و مبلغین بیشترین نقش را در خلق حماسه‌های بزرگ همچون دفاع مقدس داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند با بیان اینکه نقش روحانیون در دفاع مقدس بی‌بدیل بود، افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس به رزمندگان روحیه مضاعف می‌دانند و تعداد زیادی از روحانیون و مبلغین در زمان جنگ به درجه شهادت رسیده و تعدادی هم به فیض جانبازی و آزادگی نائل شدند.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به اینکه سهم شهرستان زرند از شهدای روحانی ۲۴ شهید است، گفت:  وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: خاطره آن روزهای سرنوشت ساز و سخت به ویژه خاطره دلیری‌ها، مجاهدت‌ها، ایثار و گذشت غیورمردان ایران اسلامی به ویژه شهدای والا مقام دفاع مقدس و روحانیون شهید، قصه صفا و عاشقی یک ملت را در یادها زنده نگه می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی حماسه عظیمی را خلق کردند که با رهبری خمینی کبیر(ره) و با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند میهن اسلامی، افسانه شکست ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را اثبات کرد.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن و وظایف روحانیت در این باره گفت: امروز وظیفه همه ما به ویژه روحانیون و مبلغین بیشتر شده است، چرا که دشمن امروز همه اهداف خود را بر این ملت و نظام متمرکز کرده و تمام توان خود را با حمایت‌های دیگر کشورها به کار گرفته تا بر ملت اسلامی مسلط شود.

وی خاطرنشان کرد: باید همانطور در دفاع مقدس روحانیون و مبلغین به هدایت‌گری و بصیرت دهی رزمندگان مشغول بودند، امروز هم در بالای منابر و مجالس اهداف دشمن در جنگ نرم به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی و ماهواره را بیان کرده و مردم را آگاهی دهند تا جامعه به ویژه جوانان از انحراف دور شده و به سعادت برسند.

انتهای پیام/