دریافت سی و دو نمایشنامه توسط دبیرخانه برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی استان کرمان

مسعود لشگری دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استان کرمان از دریافت سی دو نمایشنامه توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

مسعود لشگری دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استان کرمان از دریافت سی دو نمایشنامه توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

Namayesh 

به گزارش صدای زرند ، لشگری در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: خوشبختانه پس از ارائه این ایده از سوی گروه آموزشی نمایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و اخذ مجوز لازم از سوی شورای فرهنگی دانشگاه تیم کارشناسی از بین دانشجویان این رشته تشکیل و فراخوان جشنواره تهیه و در اختیار علاقمندان به این رشته قرار گرفت.

دبیر نخستین نمایشنامه خوانی استان کرمان تصریح کرد: یکی از اولویت های دبیرخانه این جشنواره حمایت از متون نمایشی تولید شده توسط نمایشنامه نویسان بومی و ملی است تا به غنای اجرای صحنه ای تاتر استان افزوده شود.

وی افزود: پس از دریافت این آثار و طرح آن در شواری کارشناسی متون نمایشی دبیرخانه جشنواره۲۵ اثر پذیرفته شده و به شورای بازبینی جشنواره معرفی تا از بین این تعداد ده اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یابند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در خصوص حضور چهره های برجسته تئاتر کشور در این جشنواره نیز اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که از حضور چهار چهره مطرح تئاتر کشور در طول مدت برگزاری این جشنواره بهرمند خواهیم شد، که در مراحل آتی اطلاعات کامل تری از این اساتید در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

لشگری در پایان بخش ارائه مقالات علمی و سمینارهای تخصصی نمایشنامه نویسی نیز را از ویژگیهای برجسته این جشنواره عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد: با همراهی سایر مسئولین شهرستان و خانواده بزرگ تئاتر استان جشنواره بهتر و با کیفیت تری در سالهای آتی را شاهد باشیم .

انتهای پیام/