افتتاح ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز در زرند

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز در روستاهای حصن آباد، بهارستان، اکبرآباد، ده احمد، گزوئیه، آب پنگوئیه، ده آقائی و سرباغ شاه هرمز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز در روستاهای حصن آباد، بهارستان، اکبرآباد، ده احمد، گزوئیه، آب پنگوئیه، ده آقائی و سرباغ شاه هرمز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

Gaz_01

به گزارش صدای زرند  ، با حضور دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند، ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان، مهدلو بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز در روستاهای حصن آباد، بهارستان، اکبرآباد، ده احمد، گزوئیه، آب پنگوئیه، ده آقائی و سرباغ شاه هرمز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است این پروژه گازرسانی به روستاهای مذکور با اعتباری بالغ بر پنجاه و پنج میلیارد ریال به مساحت ۸۵ کلیومتر انجام گرفته است.

محمدعلی ودیعتی صبح  امروز در حاشیه افتتاح طرح گازرسانی به هشت روستای شهرستان، با اشاره به اتصال خط ۴۲ اینچ گاز استان به خط سراسری ارسنجان استان فارس، اظهار کرد: با این اقدام ارزشمند، روزانه ۲۵ میلیون متر مکعب به ظرفیت گاز استان اضافه شد.

وی تصریح کرد: با این اقدام، خوشبختانه در زمستان امسال دیگر شاهد افت فشار گاز و قطعی جریان گاز در استان کرمان نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به روستاهای اکبرآباد  پادامنه، ده احمد، گزوئیه، بهشتی، سرباغ، حصن‌آباد و بهارستان از توابع شهرستان زرند، گفت: این کار با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال انجام شده است.

ودیعتی با تاکید بر اینکه طرح گازرسانی مذکور در قالب ۷۵۰ کیلومتر شبکه داخلی و ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال از محل اعتبارات شرکت گاز اجرا شده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها ۳ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، بیان کرد: از مشترکان درخواست می‌شود برای افزایش آگاهی، بروشورهایی را که در اختیار مشترکان گاز قرار می‌گیرد به دقت مطالعه و نکات آن را رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه‌های اجرایی باید هنگام حفاری در معابر، با اداره گاز هماهنگی کنند.

Gaz_02

انتهای پیام/