برگزاری همایش پیاده روی در ۷ شهریور ۹۳

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شواری شهر زرند ، همایش پیاده روی عمومی شهر زرند در تاریخ هفتم شهریور ماه برگزار می گردد .

23

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شواری شهر زرند  ،  همایش پیاده روی عمومی شهر زرند در تاریخ هفتم شهریور ماه برگزار می گردد .

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا که با حضور ریاست شورای شهر، مسئولین کمیسیون و حاضرین در جلسه برگزار گردید با اعلام آقای ایرانمنش و نظر به تقویم اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری در سال ۹۳ جشن محله ریحان از سری جشن های محلات شهرداری در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ماه  با مشارکت هیئت های مذهبی محله ریحان برگزار می گردد.

وی خاطر نشان ساخت نظر به تاکید ریاست شورا و شهردار زرند  در راستای تقویت  ورزش همگانی همایش پیاده روی عمومی شهر زرند با محوریت حوزه معاونت  فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری در تاریخ هفتم شهریور ماه از میدان شهرداری به سمت پارک شهید عربنژاد اجرا می گردد.

در همین راستا آقای زمانی معاون فرهنگی  اجتماعی افزود: در این همایش موسسه فرهنگی همنوا از تهران برای کودکان ۳ تا ۶ سال به صورت جداگانه برنامه اجرا می نماید. وی اجرای موسیقی زنده، مسابقات و سرگرمی را از دیگر برنامه های جانبی این همایش عنوان نمود.

در پایان این جلسه سید رسول تهامی ریاست شورا نظر به اهمیت موضوع خواستار هماهنگی بیشتر با مدیریت اجرایی شهرستان و ادارات مرتبط با این مقوله گردید.

انتهای پیام/