همایش دختران زرند در بوستان شهید برگزار می شود

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر با تشکیل کار گروه بانوان شورای اسلامی شهر زرند برنامه ریزی برای جامعه زنان دختران شهر زرند در دستور کار شورای اسلامی شهر زرند قرار گرفت.

Dokhtar-Zarand_01

به گزارش صدای زرند ، شورای اسلامی شهر با تشکیل کار گروه بانوان شورای اسلامی شهر زرند برنامه ریزی برای جامعه زنان دختران شهر زرند در دستور کار شورای اسلامی شهر زرند قرار گرفت.

در جلسه ای با حضور خانم جوانمرد (کارشناس امور اجتماعی و روانشناسی)، خانم دکتر اسدی(نماینده بانوان هنرمند)، خانم امیری نماینده (کمیسیون بانوان فرمانداری)، خانم جعفرزاده و جمالی زاده از بسیج خواهران به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی شورا پتانسیل شهر و مشکلات و موانع موجود در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در قشر بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید رسول تهامی رئیس شورای اسلامی شهر زرند در این باره گفت شورای شهر نگاه ویژه ای به امورات فرهنگی و مدیریت فرهنگی در سطح شهر دارد و برنامه ریزی برای جامعه زنان و دختران شهر یکی از رسالت های کمیسیون فرهنگی شورا می باشد ایشان تشکیل کارگروه بانوان را در شورای شهر امری ضروری دانست  تا در این زمینه فارغ از برنامه های مقطعی به فکر ایجاد یک زیر ساخت  و برنامه ریزی اصولی در این زمینه باشیم . 

آقای ایرانمنش مسئول کمیسیون فرهنگی شورا در همین راستا با اشاره به تدوین سند چشم انداز برنامه های فرهنگی شهرداری در سال ۹۳ و نگاه ویژه حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی به تعریف برنامه های جدید و متنوع ویژه حضور بانوان در فرآیند های اجتماعی شهر و کمک به پیشبرد فرهنگ شهرنشینی از نمایندگان این قشر خواست تا با معرفی دیگر بانوان متخصص و خلاق در تمامی حوزه ها نسبت به تقویت کارگروه بانوان تلاش خویش را بکار گیرند .

در ادامه این جلسه بانظر کلیه اعضا مقدمات برگزاری همایش دختران در پارک شهید عربنژاد به عنوان اولین اولویت کار گروه بانوان و کمیسیون فرهنگی شورا ویژه سالروز تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر در دستور کار حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری قرار گرفت.

همچنین مهدی برهانی نژاد نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با توجیه پیشنهادات ارائه شده خواستار برنامه ریزی اصولی و ارائه طرح های پیشنهادی این کارگروه در راستای تدوین برنامه های آتی و سال آینده فرهنگی شهرداری ویژه بانوان گردید.

Dokhtar-Zarand_02

انتهای پیام/