آیین تجلیل از ۱۰۱ آزاده شهرستان زرند در محل دهستان سربنان برگزار شد

به گزارش صدای زرند ، سردار محمدرضا حسنی سعدی در آیین تجلیل از ۱۰۱ آزاده شهرستان زرند در محل مجموعه فرهنگی تفریحی دهستان سربنان افزود: بیشترین مدت اسارت مربوط به سرلشکر شهید حسین لشکری با ۱۸ سال اسارت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: مردم ولایتمدار استان با یکهزار و ۲۸۴ آزاده سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند.

آزاده

به گزارش  صدای زرند ، سردار محمدرضا حسنی سعدی  در آیین تجلیل از ۱۰۱ آزاده شهرستان زرند در محل مجموعه فرهنگی تفریحی دهستان سربنان افزود: بیشترین مدت اسارت مربوط به سرلشکر شهید حسین لشکری با ۱۸ سال اسارت است.

وی گفت: آزادگان یک گنج بزرگ و ذخیره الهی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند که با صبر و پافشاری بر اصول و ارزش ها و همدلی تبدیل به گنج شدند و برای ما درس است.

وی بیان کرد: صبر و همدلی که آزادگان در عراق داشتند بی نظیر بوده و برای همه ما درس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: برای مسئولان وظیفه است که در قبال ایثارگری آزادگان با تمام وجود خدمت کرده و یک لحظه غفلت نکنند.

وی افزود: خداوند سخت ترین امتحان را بر دوش آزادگان گذاشت، چرا که این افراد سختی ها، گرسنگی ها، بی خوابی ها و شکنجه های دشمنان را تحمل کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند هم در حاشیه این آیین، دیدار با آزادگان را یک فضای معنوی و یادآوری روزهای خوش رزمندگی شان توصیف کرد.

عرب خاطرنشان کرد: تقدیر و تجلیل از آزادگان بر همه ما واجب است چرا که امنیت و آرامشی که امروز در میهن اسلامی ما حاکم است مرهون ایستادگی، از خود گذشتگی و صبوری آزادگان غیور در اردوگاه های مخوف دوران اسارت است.

وی جوانترین آزاده شهرستان زرند را مهدی میرزایی و مسن ترین آزاده را محمد علی زعیم باشی معرفی کرد.

 

انتهای پیام/