تفکر انقلابی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را بی‌اثر کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تفکر انقلابی دفاع مقدس را اداره کرد و امروز همان تفکر انقلابی همه غرب و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و مردم غزه و سوریه را سرپا نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تفکر انقلابی دفاع مقدس را اداره کرد و امروز همان تفکر انقلابی همه غرب و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و مردم غزه و سوریه را سرپا نگه داشته است.

عرب-پور-300x269

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام علی عرب‌پور شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند که در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، با اشاره به خطبه ۶۱ نهج البلاغه (خطاب به کمیل)، اظهار کرد:  اگر هر فرد در هر زمانی وظیفه اصلی خودش را که پاسداری از حریم ولایت، امامت، اسلام ناب و اهل بیت (ع) است انجام ندهد،  گرفتار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز سپاه، بسیج و روحانیت اصیل و انقلابی پاسدار حریم ولایت، پاسدار انقلاب و پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای معنوی و مکتبی انقلاب هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی بسیج مردمی نیز باید تابع محض ولایت باشند و از کارهای خودسرانه پرهیز کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه تمامی گروه‌های انقلابی باید بصیرت محض داشته باشند، افزود: آنها باید وقایع را آنگونه رصد کنند که در منویات و مطالبات  مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی آمده است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه مهم دیدن اشخاص و خواندن اذهان، زبان‌ها و گفتارها نیست، تصریح کرد: مهم بابصریت بودن است، اینکه انسان بابصیرت صحنه را ببیند، به طوریکه امروز در جنگ نرم، باید بصیرت داشته و بیداردل باشیم، چرا که اشخاص زیادی با نیات مختلف وجود دارند و نمی‌شود به هر کسی که  زبان همسوی انقلاب دارد، اعتماد کرد.

وی گفت: باید به فردی اعتماد کنیم که  قول، عمل و زبانش یکی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر به صحنه‌های مختلف دوران انقلاب اسلامی از اول پیروزی انقلاب تا الان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که افرادی هستند که از ابتدا با انقلاب بوده و همچنان پایبند به اررش‌ها باقی مانده‌اند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه آنچه مهم است انجام تکلیف و وظیفه توسط من و شماست  که به کارهای خود نپردازیم، به انسان‌های کوچکی که ارزش ندارند، نپردازیم و بی خود افراد را بزرگ نکنیم، افزود: کار اصلی ما حراست از دستاوردهای انقلاب و روشنگری در عرصه علم ، سیاست، اقتصاد و فرهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم ذائقه ما تغییر پیدا نکند، خاطرنشان کرد: این همان براندازی نرم و جنگ نرم است که سپاه باید مراقبت کند تا ذائقه‌ها در مسیر اسلام و انقلاب باشد و تغییر نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز دشمن دنبال تخریب زیربناهای بسیج و زیربناهای اصیل انقلاب است، گفت: ما نباید مثل دیگران به صحنه نگاه کنیم، باید صحنه را دقیق نگاه کنیم، زیرا آدم بصیر و با کفایت بسیجی و سپاهی از روی حرف‌هایی که دیگران می‌زنند صحنه را تنظیم می‌کند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور افزود: هم وحدت و هم رصد در جامعه مهم است، باید وحدت در اصول داشته باشیم و همه کسانی را که در ولایت محوریت دارند، قبول کنیم.

وی با بیان اینکه در زمان ائمه (ع) نفاق بود که حرکت‌های اصیل را منحرف کرد، تصریح کرد: نفاق شور و روحیه مردم را می‌گیرد و آنچه که روحیه مردم را بالا می‌برد، صداقت و پایبندی به خون شهیدان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر ضرورت تفکر انقلابی، اظهار کرد: تفکر انقلابی دفاع مقدس را اداره کرد و امروز همان تفکر انقلابی همه غرب و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و مردم غزه و سوریه را سرپا نگه داشته است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه همه جریانات از جمله جریان ریاست جمهوری و مجلس گذراست و تنها جریان حق و جریان ولی فقیه ماندگارترین جریان است، افزود: به همین سبب آدم مومن و بصیر پای این درخت که شجره طیبه است، می‌نشیند، چرا که اصل آن محکم است و آدم‌های ساده و بی معرفت و بی بصیر زیر جریانی قرار می‌گیرند که زودگذر است و به آنها امید نمی‌توان داشت.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به جریان تعالی بخش حق و قران کریم باشد که جریان مکتب آسمانی خداست، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم در هر کسوت و جایگاهی که هستیم انجام وظیفه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بحث جابه‌جایی در نمایندگی ولی فقیه معمولا هر ۳ سال یک بار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: جاجایی مسئله‌ای طبیعی است و مسئولیت‌ها هیچکدام ماندگار نیستند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محسن اسدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند معرفی و از زحمات و خدمات ۵ساله حجت‌الاسلام علی جعفری تجلیل شد.

حجت‌الاسلام جعفری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه استان کرمان منصوب شده است.

انتهای پیام/