راهپیمایی کودکان زرندی برای حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود

مجتبی ایزدی از برگزاری راهپیمایی کودکان زرندی برای حمایت از کودکان مظلوم غزه در سطح شهرستان زرند خبر داد.

مجتبی ایزدی از برگزاری راهپیمایی کودکان زرندی برای حمایت از کودکان مظلوم غزه در سطح شهرستان زرند خبر داد.

ghaze

به گزارش صدای زرند ، مجتبی ایزدی از برگزاری راهپیمایی کودکان زرندی برای حمایت از کودکان مظلوم غزه در سطح شهرستان زرند با کمک موسسه های خیریه شهرستان و کودکان مهد زیر نظر بهزیستی خبر داد.

آقای مجتبی ایزدی مسئول موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) زرند امروز در گفتگو با صدای زرند با اشاره به اینکه راهپیمایی کودکان زرندی برای حمایت از کودکان مظلوم غزه در سطح شهرستان زرند برگزار می‌شود، اظهار داشت:  راهپیمایی ضدصهیونیستی با شعار «اسرائیل کودک‌کش نابود باید گردد» برگزار می‌شود.
 

وی با بیان این که به راهپیمایی ضدصهیونیستی روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه راس ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی ضدصهیونیستی کودکان زرندی از میدان ۲۲ بهمن شهرستان آغاز می شود و تا محوطه اداره ارشاد اسلامی ادامه دارد.
 

ایزدی در ادامه به اهداف برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی اشاره کرد و گفت: در راستای تداوم حمایت ملت ایران از مردم مظلوم غزه راهپیمایی ضدصهیونیستی کودکان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه روز دوشنبه ۲۰ مرداد در زرند برگزار می‌شود.

 
آقای مجتبی ایزدی مسئول موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) زرند با بیان این مطلب که پس از حضور پرشور مردم و خصوصا کودکان در راهپیمایی روز قدس حمایت مردم در راهپیمایی ضدصهیونیستی تداوم می‌یابد، یادآور شد: با توجه به تدوام وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی برگزاری این راهپیمایی ضروری است. راهپیمایی ضدصهیونیستی کودکان نشان می‌دهد ملت ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به یک روز خاص بسنده نمی‌کنند و حمایت خود را در هر زمانی نشان می‌دهند.

انتهای پیام/