خانه مطبوعات استان کرمان بازگشایی شود

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی خانه مطبوعات کرمان مهمترین دغدغه اصحاب مطبوعات استان است و از مدیرکل ارشاد کرمان انتظار می‌رود در راستای تحقق این مطالبه رسانه‌ها تلاش کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی خانه مطبوعات کرمان مهمترین دغدغه اصحاب مطبوعات استان است و از مدیرکل ارشاد کرمان انتظار می‌رود در راستای تحقق این مطالبه رسانه‌ها تلاش کند.

 

211

به گزارش صدای زرند ،حسین امیری با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به اصحاب قلم و رسانه استان، اظهار کرد: در حال حاضر تحقق وعده شکل‌گیری خانه مطبوعات مهم‌ترین دغدغه اصحاب رسانه در کرمان به شمار می‌رود که امید است با تلاش مدیران فرهنگی استان به ویژه مدیرکل ارشاد این مطالبه محقق شود.

وی با بیان اینکه بسترسازی به منظور مشارکت نیروهای متخصص در حوزه رسانه باید انجام شود، گفت: یکی از خواسته‌های به حق اصحاب قلم استان، توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی است که باید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خبرنگاران در همه عرصه‌های اطلاع‌رسانی حضوری فعال دارند، تصریح کرد: باید بستر لازم برای حضور بانشاط رسانه‌ها و نقش‌آفرینی آنها در سطح جامعه فراهم شود.

امیری با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس، مدیران اجرایی و به ویژه مسئولان فرهنگی استان نقش مهمی در زمینه تحقق این امر مهم بر عهده دارند، گفت: بدون شک هر میزان که حساسیت توام با اخلاق رسانه‌ها نسبت به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بالا برود، به همان میزان سلامت جامعه نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای پرتلاطم امروز رسانه‌ها جزو لاینفک زندگی بشری به شمار می‌روند، بیان کرد: این مطبوعات و رسانه‌ها هستند که با تاباندن نور حقیقت بر سیمای اجتماع، آگاهی را به مردم ارزانی می‌دارند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجلیل از مقام خبرنگار بدون تردید تجلیل از صداقت، شفافیت و آگاهی بخشی است، اظهار کرد: جان حقیقت‌جوی بشر همواره در تلاش برای رسیدن به راستی و درستی بوده است.

امیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار را به همه مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران پرتلاش و کوشای استان کرمان تبریک عرض کرده و امیدوارم در انجام وظایف خطیر خود همواره موفق باشند.

انتهای پیام/