راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در شهرستان زرند

فرمانده انتظامی زرند از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان زرند جزو ۶ شهرستان استان است که قرارگاه مبارزه با سرقت در آن راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی زرند از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان زرند جزو ۶ شهرستان استان است که قرارگاه مبارزه با سرقت در آن راه‌اندازی شده است.

چوگانی2

به گزارش صدای زرند ، سرهنگ نورعلی چوگانی صبح امروز در آئینی که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و با حضور فرماندهان بخش‌های مختلف انتظامی زرند برگزار شد، با تبریک ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، اظهار کرد: استقرار امنیت در جامعه از وظایف نیروی انتظامی محسوب می‌شود و خدمت نیروی انتظامی به مردم صادقانه، به هنگام و بدون منت است.

سرمایه اصلی نیروی انتظامی مشارکت مردم است

وی با تاکید بر اهمیت و نقش رسانه‌ها در پیشگیری از آسیب‌ها و ایجاد امنیت، گفت: نقش رسانه‌ها در کاهش جرائم، افزایش ضریب امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست، به طوری که رسانه‌ها با انتشار یک خبر می‌توانند موجی از خوشحالی، امید ، نشاط و پویایی را در جامعه تزریق کنند و در جهت تثبیت احساس امنیت اثرگذاری مطلوبی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه سرمایه اصلی نیروی انتظامی مشارکت مردم است، افزود: پشتوانه و سرمایه نیروی انتظامی شهرستان زرند، مشارکت مردم و حضور رسانه‌ها در انجام فعالیت‌ها برای ریشه کن کردن جرائم است.

سرهنگ چوگانی با تقدیر از تلاش‌های دادگستری و دادستان شهرستان زرند، تصریح کرد: تعامل نیروی انتظامی و مجموعه قوه قضائیه بسیار سازنده بوده و این تعامل سازنده به پیشگیری از جرائم مختلف و افزایش امنیت منطقه کمک موثری کرده است.

در شهرستان زرند جرائم خشن وجود ندارد

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در سال جدید اظهار کرد: خوشبختانه در این شهرستان جرائم خشن از قبیل سرقت‌های مسلحانه، شرارت‌، قتل و غیره وجود ندارد، اما سرقت‌های خرد روی داده که در مجموع ۴۹ درصد از سرقت‌هایی که از ابتدای امسال روی داده، کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان زرند جزو ۶ شهرستان استان است که قرارگاه مبارزه با سرقت در آن راه‌اندازی شده است که سرقت‌های مختلف را تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی تخصصی می‌کند.

سرهنگ چوگانی از شهرستان زرند به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشتاز استان در اجـرای امنیت نام بـرد و افـزود: در سایه تدابیر مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، امنیت مطلوب و پایدار در این شهرستان حاکم است.

توسعه یگان‌های انتظامی در شهرستان زرند

وی با اشاره به برنامه دولت برای توسعه نیروی انتظامی بیان کرد: توسعه یگان‌های انتظامی در آینده نزدیک جزو برنامه‌های این نیرو است و در این راستا کلانتری ۱۲ شهر زرند در محله ریحان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند تهدیدات شهرستان زرند را به ترتیب اعتیاد ، افاغنه و سرقت‌های خرد اعلام کرد و گفت: پلیس و اصحاب رسانه‌ نقش موثری در کاهش جرائم دارند.

انتهای پیام/