دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر فکر و اندیشه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: باید اهداف دشمن را برای مردم بازگو کنیم، زیرا دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر فکر و اندیشه افراد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: باید اهداف دشمن را برای مردم بازگو کنیم، زیرا دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر فکر و اندیشه افراد است.

img_5655_0

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در نشست فرهنگی حلقه ناصرین سپاه این شهرستان اظهار داشت: خداوند به همه ما عنایت کرد که یک ماه مبارک رمضان دیگر را درک کنیم و باید تا می‌توانیم از این ماه رحمت و  مغفرت نهایت بهره را ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: دشمن که در جنگ سخت نتوانست به اهداف خود برسد امروز با راه‌اندازی جنگ نرم و با استفاده از ابزار رسانه‌ای به ویژه شبکه‌های مختلف ماهواره و اینترنت درصدد نفوذ در اعتقادات و باورها و فکر مردم است.

جعفری عنوان کرد: همچنین دشمن به دنبال رخنه در درون باورها، اعتقادت و ارزش‌های والای اسلامی و منحرف کردن زنان و دختران است و تلاش می‌کند تا فرهنگ غرب را در کشور گسترش دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جنگ سخت کسی به شهادت می‌رسید موجب افتخار، عزت و سرافرازی این نظام و انقلاب بود، اما در جنگ نرم کسی که از بین می‌رود موجب سرافکندگی در جامعه است که باید بیش از بیش مراقب و مواظب باشیم، زیرا خطر جنگ نرم امروز از تجهیزات نظامی پیشرفته بیشتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: در جنگ نرم فکر و اندیشه عوض می‌شود و این همان کاری است که آمریکا در عراق و سوریه کرد و بعد با حمله به این کشورها تعداد زیادی از زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشید.

جعفری تصریح کرد: ما هم باید دشمن را بشناسیم و اهداف دشمن را برای مردم بازگو کنیم، مضرات و معضلات رسانه‌های ارتباط جمعی به ویژه ماهواره را گوشزد کنیم، زیرا دشمن در جنگ نرم با تکنیک قطره‌چکانی، شایعه‌سازی، شعبده‌بازی، تکرار کردن یک موضوع، تولید فیلم و اغراق‌سازی به دنبال عوض کردن فکر و اندیشه افراد است.

انتهای پیام/