احداث کارخانه سفال زرند مورد بررسی قرار گرفت

احداث کارخانه سفال زرند مورد بررسی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت

 به منظور پیگیری احداث کارخانه سفال شهرداری، جلسه ای با حضور آقای خنجری فرماندار ، سید رسول تهامی رئیس شورا، مهندس عرب نژاد شهردار، علی شفیعی شهردار سابق زرند ، مهندس نوربخش مهربانی نماینده شرکت سریک فرانسه ، در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

Pottery-Factory-zarand_ (2)

به گزارش صدای زرند ، در این جلسه ابتدا حاج آقا شفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده و توافقات بعمل آمده اظهار داشت: از سال ۸۳ بر این باور بودیم با احداث این کارخانه و مزیتهای آن بتوانیم بخشی از هزینه های شهرداری را مرتفع سازیم اما متاسفانه به دلایلی این پروژه متوقف گردید.

ایشان ضمن اعلام همکاری در راه اندازی پروژه ، خاطر نشان ساخت: راه اندازی این کارخانه برای زرند یکی از دغدغه های من بوده و به همین دلیل امروز در این جلسه حضور دارم و با تمام توان آماده همکاری هستم.

شهردار سابق زرند اذعان داشت : حضور نه نفر نیروی توانمند و با انگیزه در شورای شهر و حمایت قاطع آنها از شهردار با درایت زرند ، می تواند بستری را برای عمران و آبادانی این شهر فراهم سازد.

وی در پایان با تشکر از زحمات دلسوزانه مهندس نوربخش به جهت پیگیریهای مجدانه در وزارت کشور ، وزارت دفاع و مجلس شورای اسلامی در احیاء پروژه مذکور از ایشان خواست با توجه به مشکلات شهرداری و طبق توافق پیشین روند اجرایی پروژه از سر گرفته شود.

 

Pottery-Factory-zarand_ (1)

مهندس نوربخش ضمن موافقت با درخواست آقای شفیعی به چگونگی احیاء پروژه مذکور پرداخت و ابراز داشت: زرند کرمان به لحاظ توجیه اقتصادی ، داشتن زیر ساختهای لازم و استفاده بهینه از ترکیب ضایعات زغالسنگ و ماسه برای ساخت محصول تولیدی این کارخانه که صرفه جویی قابل توجه ای را در مواد اولیه و کاهش مصرف انرژی به همراه دارد، این پروژه اولویت اول وزارت دفاع و سازمان شهرداری های کشور در پروژه های نیمه تمام معرفی گردیده است.

فرماندار زرند نیز ضمن تقدیر از زحمات آقای شفیعی ونگاه مثبت مهندس نوربخش و پیگیریهای ایشان ، از سر گیری پروژه مذکور را به نفع شهرداری ، شورای شهر و شهروندان دانست.

وی افزود : مدیریت اجرایی شهر آمادگی خود راجهت هر گونه همکاری و همراهی تا به سرانجام رسیدن کارخانه سفال شهرداری اعلام میدارد.

Pottery-Factory-zarand_ (3)

مهندس عرب نژاد شهردار زرند با تشکر از حاضرین در جلسه بویژه آقای شفیعی این نکته را یادآور شد که گام اول در احداث پروژه توسط ایشان برداشته شده است و قطعا با بهره برداری از این طرح، اقتصاد شهر و شهرداری رونق خواهد گرفت پس باید بدانیم که ما امروز به عنوان مدیران شهری چه در شهرداری و شورای شهر پاسخگو هستیم و با همین بضاعت، در میدان هستیم تا به مدد خداوند و همکاری همه همکاران و متولیان امر به نتیجه مطلوب برسیم .

در ادامه این جلسه اعضاء شورای شهر پیشنهادات خود را جهت تسریع در امور مربوطه مطرح و مقرر گردید به منظور توافقات اولیه،  نمایندگان شهرداری ، شورای شهر و شرکت سریک فرانسه با حضور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح مقدمات اجرایی پروژه را فراهم سازند.

در پایان سید رسول تهامی ریاست شورای شهر ضمن تقدیر از اقدامات و حمایتهای مهندس نوربخش، آقای شفیعی و آقای خنجری فرماندار، اراده اعضاء شورای شهر و شهرداری را عملیاتی کردن این پروژه برشمرد.

انتهای پیام/