آزمون کنکور سراسری سال ۹۳ در دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد

رقابت بیش از ۲۰۰۰ داوطلب حضور در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ شهرستان زرند در دانشگاه آزاد اسلامی زرند به پایان رسید.

رقابت بیش از ۲۰۰۰ داوطلب حضور در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ شهرستان زرند در دانشگاه آزاد اسلامی زرند به پایان رسید.

Azad-Zarand-Konkor

به گزارش صدای زرند ،مهندس سید جمال الدین امام جمعه معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون گفت: خوشبختانه دانشگاه ازاد اسلامی زرند به لحاظ تجربه موفق در برگزاری آزمون برای شهرستان به نقطه اتکایی تبدیل شده است.

امام جمعه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زرند به لحاظ ظرفیت های خوب نیروی انسانی مجرب و فضاهای مناسب همیشه پایگاه مناسبی برای سازمان ها و نهادهای مختلف برای برگزاری آزمون های با کیفیت بوده است که خوشبختانه آزمون سراسری سال جاری نیز در کمال امنیت و آرامش در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۵،۶ و ۷ تیرماه برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه به نقل از مسولان سازمان سنجش تصریح کرد: نتیجه این آزمون نیز نیمه اول مردادماه اعلام می‌شود و داوطلبان مجاز باید در نیمه دوم مرداد انتخاب رشته کنند تا نتایج نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام شود.داوطلبان برای آگاهی از نتایج آزمون می توانند به پایگاه آطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند.

وی از انتشار کلید سوالات کنکور در هر ۵ گروه آزمایشی فردا یکشنبه هشتم تیرماه خبرداده و گفت:داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org کلید سوالات را مشاهده کنند.

عضو هیئت علمی واحد زرند تصریح کرد: با تجمیع کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش، دانشگاه آزاد لیست رشته‌های با آزمون و بدون آزمون خود را به سازمان سنجش ارسال می کند و معیار پذیرش داوطلبان در رشته‌های با آزمون این دانشگاه، نمرات کنکور سراسری است که به صورت نتایج اولیه اعلام می شود. همچنین معیار پذیرش داوطلب در رشته‌های بدون آزمون همان سوابق تحصیلی است که از آموزش و پرورش گرفته می‌شود.

انتهای پیام/