غبار روبی مسجد حضرت رسول اکرم در دانشگاه آزاد اسلامی زرند

مراسم غبار روبی مسجد حضرت رسول اکرم دانشگاه آزاد اسلامی زرند جهت میزبانی شایسته و بهتر از مهمانان ضیافت الهی با حضور رییس، معاونین و جمعی از پرسنل این دانشگاه برگزار شد.

مراسم غبار روبی مسجد حضرت رسول اکرم دانشگاه آزاد اسلامی زرند جهت میزبانی شایسته و بهتر از مهمانان ضیافت الهی  با حضور رییس، معاونین و جمعی از پرسنل این دانشگاه برگزار شد.

dr.mahani-raise-vahed

به گزارش صدای زرند ،کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در حاشیه این مراسم گفت: رمضان ماه بندگی ، ماه نزول قرآن و ماه روی آوردن به سمت خداوند تبارک است که باید نسبت به قرب الهی ، استغفار و تذهیب نفس کوشا باشیم .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی جزء نهادهایی است که توجه به مسائل فرهنگی، مذهبی جامعه مخاطب خود را سرلوحه امور خود قرار داده است که ساخت مسجد در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور نمونه بارز این مساله است تا اهتمام به همه امور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در آن دیده شود.

ماهانی اظهار داشت: مسجد دانشگاه آزاد اسلامی زرند با ظرفیت پإیرش ۸۰۰ نمازگزار با الگوی معماری ایرانی اسلامی که محراب این مسجد از زیباترین و منحصر بفردترین مساجد مراکز آموزش عالی کشور می باشد در طول سال علاوه بر اقامه نماز میزبان دانشجویان در برنامه های فرهنگی، مذهبی سالیانه خود نیز می باشد.

رییس شورای فرهنگی دانشگاه در پایان گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه ابلاغ شده است یکی از جامع ترین و بهترین برنامه های سال های اخیر دانشگاه آست که امیدواریم با اختصاص بیشتر بودجه فرهنگی دانشگاه که در سال جاری در بودجه فرهنگی دانشگاه دیده شده است بتواند نقطه عطفی در برنامه های فرهنگی این نهاد فرهنگی، آموزشی کشور باشد.

انتهای پیام/