پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زرند به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زرند با صدور پیامی مشترک دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“سپاه مظهر اقتدار میدانی است و اقتدار میدانی موجب می‌شود که اقتدار سیاسی هم به‌وجود بیاید”

دوم اردیبهشت ماه هر سال نشان دهنده نگاه دوراندیشانه و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهاد‌های باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که طلایه دار عشق و دلدادگی است.

نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل این نهاد پشتوانه‌ ی محکمی برای انقلاب و مردم مسلمان ایران به یادگار نهادند. امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۵ سال ازتأسیس ، بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می کند و امید و پشتوانه ای محکم برای ایران اسلامی و مظهر خدمت رسانی به مردم در زمینه‌ها ی مختلف شده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه غیور مردان سپاه بویژه فرماندهان وپرسنل عزیز نواحی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران شهرستان زرند تبریک عرض نموده، امید است با اتکال به خداوند متعال بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشند.

على ضیاءالدینی شهردار زرند

عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر زرند