از “استراتژی صبر” تا “استراتژی پاسخ” / هیمنه‌ای که فرو ریخت

پس از اینکه عملیات تنبیه متجاوز تحت عنوان “وعده صادق” با رمز “محمد رسول الله” و رونمایی از قدرت بالقوه ایران، حاصل تلاش ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، توسط سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به رهبری سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) محقق شد، الحق از فروردین ۱۴۰۳ ایرانی جدید در عرصه بین‌المللی خواهیم دید. ایرانی که از “استراتژی صبر” خارج و وارد فاز “استراتژی پاسخ” شد.

به گزارش صدای زرند، از این به بعد در خاورمیانه و حوزه‌ی کشورهای اسلامی که همواره اسرائیل و آمریکا را قدرت‌های دست نیافتنی و ماورایی متصور می‌شدند و خدا را رها و به دامن کدخدا پناه برده بودند، تسریع در زوال استکبار جهانی بخصوص صهیونیزم غاصب نمود بیشتری پیدا می‌کند.

ماه ابتدایی ۱۴۰۳ یکی دیگر از شعارهای انقلاب اسلامی که گفته شد “راه قدس از کربلا می‌گذرد” عیناً محقق و پهبادهای ایرانی مسیر شکستن گنبد آهنین که نه گنبد کاغذی را، از کربلا طی کردند و به پادگان‌های متجاوز رسیدند.

عبور از مسیرهایی که به انواع پدافندهای پیشرفته‌ی روز دنیا توسط کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس و… مجهز شده بود تا از متجاوز دفاع کند کار آسانی نخواهد بود، در صورتیکه از قبل هم توسط بالاترین مقامات کشور اعلام گردید، “اسرائیل تنبیه خواهد شد”، جنبه غافلگیری نداشت.

حال اهمیت عملیات را که به گفته اکثر کارشناسان نظامی اذعان داشتند تمام توان نظامی ایران نبود، بلکه جمهوری اسلامی سطح بالاتر را برای استفاده مجدد در صورت پاسخگویی اسراییل مخفی نگه‌داشته است، چندین برابر خواهد کرد.

موفق‌ترین عملیات قرن حاضر نتیجه همراهی دیپلماسی و میدان بود. دستاورد آن برای مردم و مسئولین بسیار ارزشمند است؛ چرا که منافع ملی و شکستن هیمنه پوشالی دشمن هر دو را همراه می‌خواهد و میدان همواره پشتیبان دیپلماسی است، در صورتیکه ساده‌لوحانه فریب امضای جان کری ها را نخوریم…

نهایتاً خوشحالی مردم ایران در جاجای میهن اسلامی که نه، بلکه عموم آزادی‌خواهان جهان را که پس از عملیات الاقصی شاهد قتل عام بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در غزه توسط رژیم ملعون صهیونیست بودند و دل عالم را بدرد آورده‌اند، به دنبال داشت.