پیام متفاوتِ فعالان گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند در ستایش از اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فعالان گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند در پی عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود.

به گزارش صدای زرند، متن پیام بدین شرح میباشد:

سالها لاتِ کوچه خلوت بودید و انتظار آمدنِ سالار را نداشتید.

مکان مقدس مان ،قدس شریف را زیر چکمه های زور و غرورتان لگد مال کردید و قداست ش را شکستید.

تروریست ها را پرورش و آموزش دادید و به ایران فرستادید تا خون مردم مان را بر زمین بریزند بلکه هراس در دل مردم بیفتد.

دانشمندان و نظامیان ما را ناجوانمردانه، ترور کردید

در تاسیسات غیرنظامی و هسته ای صلح آمیزمان خلل وارد کردید.

باعث تمام تحریم های جهانی علیه کشورمان شدید.

به سوریه و لبنان حمله کردید و غزه را ویران کرده و علیه بشریت جنایت خلق کردید.

“الهام” !! را شیر کردید تا آرامش مان را در سمتِ شمالی مان دستخوش ناآرامی کند

فلسطینی های مظلوم، از کودک و زن و پیر و جوان را در روز روشن کشتید.

سرزمین شان را غصب کردید و آنانکه از کشتار شما جان بدر برده بودند را از خانه و کاشانه شان اخراج کردید

اخیرا هم خطای نابخشودنی انجام دادید و به سفارت ما که خاک و ناموسِ ایرانیان محسوب می شود یورش ناجوانمردانه کردید و چند فرمانده مان را شهید کردید.

و دهها مورد دیگر ………..

دیگر چوب خطِ شما پُر شده و صبر ایوبِ ایرانی اسلامی مان لبریز که نه بلکه سرریز کردید.

انتظار نداشتید؟؟ واقعا فکر کردید اگر بچه ی لوسِ آمریکا و غرب باشید باز هم می توانید هر غلطی که دوست دارید را انجام دهید و در مقابل،هیچکس هم نگوید بالای چشمتان اَبروست؟؟؟؟؟؟

خیال کردید چون مرز مشترک نداریم و فاصله مان زیاد است اتفاقی نمی افتد و تنبیهی در کار نیست؟؟

روز به روز هم وحشی تر و خبیث تر شدید.

درست است که همچون غده سرطانی در جان اعراب رخنه کردید و با تهدید و تطمیع و البته با حمایت پدران نامشروع تان انگلیس و آمریکا با آنان بر یک سفره نشستید و جام دوستی سرکشیدید تا آنان نفهمند که این غده ی سرطانی روز به روز پیشرفته تر می شود و یا شاید آنان متوهمانه خود را به خواب خرگوشی زدند تا براحتی هر چه تمامتر به حریم آنان تجاوز کنید و غیرت و غرور عرب را لگدمال کنید . گویا غیرتِ شیوخ و شاهان عرب را دیگر باید در همان افسانه ها جستجو کرد.

چشمانشان را بستند تا شما زنان و کودکان بی گناه را که از جنس خودشان و هم زبان و هم کیش شان بودند را مثل آب خوردن ذبح کنید .

اینها قصه نیست بلکه بخشی کوچک از ددمنشی شما صهیونیست های غُربتی است که هیچ اصالتی ندارید ولی با کمک پدران مشترک تان! روی زمین و تاریخ دیگران برای خود یادگاری نوشتید، سَند ساختید، شهرک بپا کردید و کم کم باورتان شد که انگار مالک واقعی آنجا هستید!!!!

گویا تقدیر چنین مقرر کرده تا نسخه ی عمر ننگینِ ۷۰ ساله تان بدست نوادگان آرش و فرزندان “سلمان” و رهپویان مکتبِ “سلیمان”ی و فدائیان ولایتِ بی بدیل ترین شخصیتِ محبوب در جهان ، سید علی خامنه ای در هم پیچیده شود .

دیگر جایی برای فرار و حتی فرصتی برای درخواستِ یک نِشَست مضحکانه ی شورای امنیت!! نخواهید داشت ، زمانی که غرشِ شهاب ، آرش، فجر، زلزال، فلق، ظفر، صاعقه، شفق، عقاب، مرصاد، ستار،صیاد ،سجیل و…. فراتر از تمام گنبدهای آهنین خاک سرزمین‌های اشغالی را شخم زد تا از دوباره نهال های سبز زیتونِ فلسطینی بر ارض مقدس نهاده شود تا با عطر و بوی فلسطینی به جهان پیام عدالت و امنیت بدهد.

و اینک ، ما کارکنان وفعالانِ صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان زرند ، همگام با تمام مردم ایران و مظلومینِ سراسر عالم که این روزها مشغول شادی و پایکوبی هستند، ستایشگر قدرتِ غرور آفرین و شجاعت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و به تک تک آنان درود می فرستیم .

جاوید باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،

پاینده باد فرمانده و امام مان سید علی خامنه ای و سلامت و سربلند باد سپاه و تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران