پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران علیه رژیم متجاوز اسرائیل

سید رضا حسینی نژاد در پی عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود.

به گزارش صدای زرند، متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

سپاه ایران درس بزرگی به جهان داد

بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از روزهای تاریخی ملت بزرگ ایران شد و وعده‌ی صادق در نواختن سیلی به رژیم موقت اسرائیل تحقق یافت.

این رژیم کودک‌کش و حامی زورگوی آمریکایی آن نشان داده‌اند که جز با زبان اقتدار، توانایی فهم سخن دیگری را ندارند و دلاورمردان نیروهای مسلح، سپاه قهرمان و ارتش پرافتخار طی هماهنگی به عمل آمده، به تجاوزها و تروریسم دولتی پاسخ قاطعی در میدان دادند.

“تنبیه متجاوز” اولین پاسخ رسمی از خاک کشورمان در عمق سرزمین‌های اشغالی بود و علاوه بر تقویت روحیه‌ی سایر اضلاع جبهه بین المللی مقاومت، معدود حامیان رژیم صهیونیستی را به فکر دست شستن از ادامه‌ی حمایت از “خانه‌ی عنکبوت” انداخت.

اینجانب ضمن تبریک به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم عزیز ایران اسلامی و افتخار به داشتن رهبری مدبر و شجاع، از نیروهای مسلح به ویژه نیروی پیروز هوافضای سپاه که میدان عملیات به این مجموعه سپرده شده بود، تقدیر و تشکر می‌نماید و بر ضرورت حمایت حداکثری از جبهه بین المللی مقاومت و دفاع از حریم و کیان ایران عزیز تاکید می‌نماید و از فرماندهان محترم در ستادکل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی درخواست می‌نماید در صورت خبط این رژیم رو به زوال و حامیان رو به افول آن در پاسخ به این عملیات پیروزمندانه، با فوریت پاسخ قاطع‌تر و پشیمان‌کننده بدهند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان زرند