پیام رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل

رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند طی پیامی با قانونی خواندن اقدام ایران، از حمله موشکی سپاه پاسداران به اسراییل اعلام حمایت کردند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری زرند، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ . آیه ۳۹ سوره حج؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آن ها تواناست».

علی رغم آنکه رژیم صهیونسیتی با زیر پا گذاشتن مقررات بین اللملی از قبیل بند ۴ ماده ۲ منشور ملل متحد دست به تجاوزات گسترده و جنایات جنگی در سرزمین های اشغالی زده است و در آخرین مورد با خطایی فاحش کنسولگری ایران را در دمشق مورد هدف قرار داد؛ اما جمهوری اسلامی ایران برابر با حق ذاتی کشورها در دفاع از خود که به صراحت ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد ذکر شده است طی عملیاتی گسترده و حساب شده به شکلی مستقیم قلب اسرائیل را هدف موشک های خود قرار داده و با جنگی ترکیبی هیمنه پوشالی این رژیم سفاک را نمایان ساخت.

پاسخ کوبنده ایران یقینا تقاص خون شهدای مقاومت و دریای خون کودکانی معصوم و بی گناه غزه است و به طور قطع با وعده صادق امام خامنه ای(مد ظله العالی) به زودی سودای تسلط کامل بر سرزمین‌های اشغالی و تشکیل حکومت مستقل و غیرقانونی اسراییل نقش بر آب خواهد شد و این توده چرکین از صحنه جغرافیایی و سیاسی خاورمیانه پاک می شود.

اینجانبان ضمن حمایت از تدبیر هوشمندانه در پاسخ قاطع و مستقیم ایران، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدر دانی نموده و پیروزی بدست آمده را به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریک عرض می نماییم. حال با احساس شعف، غرور به وجود آمده در میان مسلمانان و مستضعفان جهان و اثبات توانمندی نظامی و جدیت جمهوری اسلامی ایران امنیت این نظام مقدس بیش از پیش تضمین گردیده است و به طور قطع در صورت تکرار اشتباهات از سوی این رژیم خبیث تنبیهی سخت و پشیمان کننده در انتظار جنایتکاران خواهد بود.