اطلاعیه فرماندهی انتظامی کرمان پیرامون حجاب و عفاف

فرماندهی انتظامی کرمان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح حجاب و عفاف از روز شنبه در همه معابر و اماکن عمومی کرمان با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی انتظامی کرمان طی اطلاعیه اعلام کرد: طرح حجاب و عفاف از روز شنبه در همه معابر و اماکن عمومی کرمان با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به نام خدا

شهروندان گرامی، هم میهنان محترم:

فرماندهی انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شهروندان به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجار های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت کنند.

پلیس، ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف از سوی قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید.

از همین روی از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

فرماندهی انتظامی انتظامی استان کرمان