بخشدار مرکزی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای صادر کرد

بخشدار مرکزی شهرستان زرند به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صدای زرند، متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ
پاک و منزّه است آن خدایی که بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصی که اطرافش را برکت داده ایم شبانه برد تا از نشانه های خود به او نشان دهیم ، همانا او شنوا و بیناست.
(سوره مبارکه اسراء ، آیه ۱)

طوفان الاحرار شعار محوری روز قدس امسال

بدون تردید روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به‌عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد نمود.

امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که شاهد جنایات بی‌شمار داعش در کشورهای اسلامی و تجاوز رژیم جعلی اسرائیل به کشور مظلوم فلسطین هستیم ، موضوعی که با خشنودی رژیم غاصب اسرائیل وانگلیس و آمریکا مواجه شده است.

به خواست خداوند مردم شهرستان زرند و به خصوص بخش مرکزی همچون سراسر ایران اسلامی ،در روز جمعه به ندای منادی بزرگ اسلام حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)پاسخی درخور خواهند داد و هم‌صدا با سایر مسلمانان در دیگر کشورها بار دیگر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی را محکوم و بر حقوق مسلم فلسطینیان ازجمله حق حاکمیت بر سرزمین خودتأکید خواهند کرد.

مصطفی طاهری زاده بخشدار مرکزی شهرستان زرند