مدیر عامل پلور سبز مطرح کرد:

تمام حق و حقوق کارگران واگن سازی زرند پرداخت شده است (+فیلم)

مدیر عامل پلور سبز در دیدار با فرماندار زرند گفت: تمامی حق و حقوق کارگران واگن سازی زرند با وجود همه مشکلات در تامین بودجه پرداخت شده و پاداش های مناسبتی نیز در موعد مقرر به مجموعه کارکنان سختکوش واگن سازی زرند پرداخت شده است.

به گزارش صدای زرند، مدیرعامل شرکت پلور سبز به همراه تعدادی از مدیران کارخانه واگن سازی زرند با حضور در فرمانداری زرند ضمن دیدار با فرماندار گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه نمودند.

“سید رضا حسینی نژاد” فرماندار زرند با بیان اینکه فراهم نمودن شرایط سرمایه گذاری در شهرستان باعث رونق تولید و افزایش اشتغال می شود، افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و پاداش های مناسبتی بهره وری و راندمان تولید را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به زیرساخت موجود در کارخانه واگن سازی گفت: در حال حاضر مشکلی اصلی این کارخانه عدم ثبت سفارش و قراداد های انبوه سازی است و در این راستا مقدمات حضور شرکت های مادر تخصصی در شهرستان های همجوار را جهت بازدید از توانمندی های این کارخانه جهت تولید واگن های صنعتی را فراهم نمودیم و در سال آینده پیگیر ایجاد توافق با شرکت های خودرو سازی استان کرمان برای تولید بخشی از سفارشات این کارخانه ها در مجموعه یاد شده هستیم.

آشناور مدیرعامل شرکت پلور سبز در این دیدار با اشاره به عدم پرداخت مطالبات شرکت توسط مشتریان اظهار داشت: تمامی حق و حقوق کارگران واگن سازی زرند با وجود همه مشکلات در تامین بودجه پرداخت گردیده و پاداش های مناسبتی نیز در موعد مقرر به مجموعه کارکنان سختکوش واگن سازی زرند پرداخت شده است.

مدیر عامل پلور سبز با تشکر ویژه از فرماندار زرند به واسطه پیگیری های مستمرشان در حل مشکلات این کارخانه و ثبت سفارش با کارخانجات صنعتی و معدنی استان کرمان، اظهار داشت: امیدواریم با رونق تولید در این کارخانه بتوانیم در این شرایط نابسامان اقتصادی خدمات بیشتری را به کارکنان شرکت واگن سازی ارائه نماییم.