نامه سرگشاده به دکتر عبدالحسین‌ همتی

شغل ۵۰۰ جوان زرندی را به آنها برگردانید!

فاضلاب شهری زرند که بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان به صورت ریالی و ۵میلیون دلار به صورت ارزی از سرمایه‌های مملکت امام زمان(عج) در حال آن هزینه شده،بیش از یک سال تعطیل و در حال حاضر ثمره‌اش خلاصه می‌شود در مستهلک شدن تجهیزات آن!

به گزارش صدای زرند، جناب دکتر عبدالحسین همتی، قبل از ورود به مجلس با پیگیری خود شغل ۵۰۰ جوان زرندی را به آنها برگردانید تا دعای خیر خانواده این عزیزان پشت و پناه شما در ادامه مسیر نمایندگی باشد.

جناب همتی،طرح ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان زرند طرحی ملی است و تمام مجوزهای آن،حتی مجوز زیست محیطی آن گرفته شده است،اما به دلایلی غیر موجه در فاز تعطیل سیر می‌کند و جا دارد حضرت‌عالی در قامت منتخب مردم زرند و کوهبنان برای روشن شدن چراغ معیشت این تعداد جوان بیکار،حرکتی انقلابی به منصه‌ظهور رسانید!

یادگار شهیدان حسن و عبدالحسین همتی، تمام اسناد و مدارک آن را در نرم افزار “ایتا” برایتان ارسال کردم‌ و شماره تماس سرمایه‌گذار این پروژه ملی را زیر اسناد پی دی اف شده،آورده‌ام.

بی‌شک شهروندان زرند و کوهبنان مردمی خوشبخت خواهند بود که نماینده آنها قبل از نشستن بر صندلی سبز بهارستان در قامت یک منجی در جغرافیای زراوند،ظهور کنید.

نخبه و فرهیخته جهان اسلام، این طرح از نظر قضایی هیچ مشکل قانونی ندارد و در آخرین ملاقاتی که با جناب آقای یعقوبی دادستان محترم شهرستان زرند داشتیم،سخت پیگیر اجرایی این پروژه بودند.

ایام عزت مستدام

حسن‌ضیاءالدینی-مدیر مسئول صدای زرند