شهردار زرند، مدیرعامل جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را معرفی کرد

مهندس على ضیاءالدینی شهردار زرند طی حکمی “جواد اسلامی” را به عنوان سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهرداری زرند منصوب کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، در جلسه‌ای که با حضور مهندس علی ضیاء الدینی شهردار زرند، معاونین و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد، رأس مدیریت شهری زرند: ضمن تکریم از زحمات مهندس محمد رضا جعفری، رئیس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند که پس از گذراندن سنوات خدمتی خود و تصدی جایگاه های مختلف مدیریتی در شهرداری به مقام بازنشستگی نائل آمد ،با ابلاغ حکمی مهندس جواد اسلامی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

منتخب شورای شهر زرند در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات مهندس جعفری در دوران مدیریت این مجموعه گفت: اقدامات این سازمان همواره در جلب رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری بسیار تأثیرگذار بوده وتمام هم و غم اینجانب بر این است فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری در ایجاد شورونشاط اجتماعی نهایت بهره وری را برای همشهریان عزیز زرندی به همراه داشته باشد.

سکاندار شهرداری زرند ضمن اشاره به تخصص و تجربه مهندس اسلامی در سال‌های متمادی در حوزه فضای سبز از وی خواست که بابرنامه ریزی در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری با استفاده از مدیریت طراحی، بازپیرایی، احیاء و نگهداری فضای سبز عمومی شهری و همچنین غنی سازی فرهنگ عمومی و آموزش شهروندی در زمینه نگهداری فضای سبز و منظر شهری و بهره گیری از ایده شهروندان و صاحب‌نظران در راستای اقدامات سازنده تلاش کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که درسایه همکاری و تعامل پرسنل و مدیرعامل جدید سازمان، شاهد شکوفایی بیش از پیش فضای سبز شهری و همچنین ارتقاء زیباسازی شهر باشیم.