کاندیدای مردمی! تبریک! بسم الله…

یکی از جذاب‌ترین کلیپ‌های انتخاباتی این دوره برای من، صحبت‌های دکتر همتی پیرامون مردمی بودن ایشان بود، ویدیویی که انتشار آن از رسانه‌های مختلف از جمله صدای زرند، بی‌شک تاثیر زیادی در رای‌آوری ایشان داشت.

صدای زرند – دکتر جواد زمانی: شنیدن حرف‌های یک جوان ۳۴ ساله در ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی که قطعاً برای بیان آن سال‌ها فکر شده است، توانست نگاه مردم زرند را جذب این دانشمند نماید و در رقابت با کاندیداهای دیگر، او را به صدر جدول انتخاب مردم رساند. ویدیویی که در آن او خود را کاندیدای مردمی خواند، قطعاً بیش از بقیه ویدیوها مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و توانست او را از قاب تصویر در فضای مجازی، به دل‌های مردم وارد کند تا اینکه دیروز ۱۱ اسفند ماه، این رسوخ قلبی از مسیر دَستان مردم و البته با امید به تغییرات در آینده، به روی تعرفه‌های رای انتقال داده شد و اکنون او را وارد یک کارزار سخت به نام نمایندگی مجلس کرده است.

در گفتگوی تلفنی که با دکتر همتی داشتم، این نکته را به او یادآوری کردم که در روز انتخابات افراد زیادی با حال و احوالات متفاوت، یکی با بیماری شدید، یکی با معلولیت و روی ویلچر و یا روی دوش فرزند، از کم سن و رای اولی، تا پیرمرد ۱۰۷ ساله‌ای که الک را آویخته بود، پای صندوق رای آمدند تا شما را وارد مجلس کنند! امیدوارم سنگینی دِین این حضور را همواره جلوی چشمان خود داشته باشی و هیچ وقت برای خوب شدن حال این مردم، از تلاش و کوشش دست برنداری و برای آن‌ها کم نگذاری. دکتر همتی در این گفتگو قول داد که تا حد امکان و تا جایی که توان دارد برای مردم کار خواهد کرد.

دکتر همتی در کلیپی که خود را مستقل و فارغ و خارج از جناح‌های سیاسی اعلام می‌کند، رضایت مردم را در کنار رضایت خداوند، برای خود اولویت قرار می‌دهد. مردم زرند و کوهبنان در کنار بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق دیگر کشور، سال‌های زیادی است که مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست لمس می‌کنند. موضوعی که باید با همکاری و توسط نمایندگان در سطح کلان کشور پیگیری و حل شود. تعداد زیادی از جوانان زرند و کوهبنان مشکل اشتغال دارند که چانه‌زنی نماینده در پایتخت و نیز پیگیری رفع مشکلات و موانع تولید در صنایع، معادن و کشاورزیِ منطقه تا حد قابل قبولی می‌تواند بار سنگین بیکاری[و در پی آن مسکن، ازدواج و…] را از دوش جوانان این خطه بردارد.

جناب آقای دکتر همتی عزیز. ضمن تبریک به شما همکاری دانشگاهی به جهت این انتخاب شایسته؛ امیدوارم همانگونه که در تحصیل و تدریس و پژوهش جزء موفق‌ترین‌های دنیا بودید، بتوانید آنگونه که لایق مردم شریف این شهرستان‌های زرخیز است، تلاش کنید تا با توسعه پایدار و پیشرفتی که برای مردم قابل مشاهده باشد، ابتدا در پیشگاه خداوند و بعد در میان مردمی که غیرتمندانه و خارج از تصور بسیاری از مسئولین پای صندوق‌های رای آمدند و شما را انتخاب کردند، روسفید شوید. ان‌شالله.

انتهای پیام/