نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان

ستاد انتخابات وزارت کشور صبح شنبه نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های استان کرمان را براساس شمارش اولیه آرا اعلام کرد.

به گزارش صدای زرند، ستاد انتخابات وزارت کشور صبح شنبه نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های استان کرمان را براساس شمارش اولیه آرا اعلام کرد.

جیرفت و عنبرآباد:

براین اساس بهنام سعیدی با ۳۷ هزار و ۶۲۱ رای از مجموع آرای صحیح ۱۴۲ هزار و ۵۹۲ به عنوان منتخب مردم حوزه جیرفت و عنبرآباد انتخاب شده است.

رفسنجان و انار:

همچنین احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای از مجموع آرای صحیح ۱۱۷ هزار و ۲۶۹ رای به عنوان منتخب نمایندگی حوزه رفسنجان و انار برگزیده شد.

زرند و کوهبنان:

به گزارش صدای زرند، عبدالحسین همتی سراپرده نیز از حوزه زرند و کوهبنان با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رای از مجموع آرای صحیح ۶۴ هزار و ۱۲۶ رای منتخب شد.

سیرجان و بردسیر:

براساس این گزارش محمد معتمدی زاده نیز با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رای از مجموع آرای صحیح ۱۰۴ هزار و ۳۰۷ رای در حوزه سیرجان و بردسیر منتخب شده است.

شهربابک:

غلامرضا نویدی نیز با ۱۸ هزار و ۳۰۲ رای از مجموع آرای صحیح ۳۳ هزار و ۸۷۶ رای در حوزه انتخابیه شهربابک منتخب شد.

شرق استان کرمان (بم، ریگان، فهرج و نرماشیر):

موسی غضنفرآبادی نیز در حوزه شرق کرمان (بم، فهرج، ریگان، نرماشیر و گنبکی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای از مجموع آرای صحیح ۱۳۴ هزار و ۴۶۵ رای منتخب شد.

کرمان و راور:

در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با کسب ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای و مجید دوستعلی با کسب ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای صحیح به مجلس راه یافتند.

 

ارزوئیه، بافت و رابر:

در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه نیز یاسر سلیمانی ۲۴هزار و ۹۱۱ رای از کل آرای ماخوذه کسب کرده و منتخب مردم شده است.

 

جنوب کرمان (کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان و جازموریان):

منصور شکراللهی در حوزه جنوب استان(کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، جازموریان، منوجان و رودبارجنوب) با ۸۲ هزار و ۵۸۶ رای از مجموع آرای صحیح ۱۵۸ هزار و ۷۱۲ رای منتخب شد.