رییس دادگستری زرند

مردمی بودن، تدین و توان مدیریتی از مهمترین ویژگی های نماینده اصلح است

ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری زرند در جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها گفت: مردمی بودن و توان مدیریتی از مهمترین ویژگی های نماینده اصلح است و در این راستا همه افراد بایستی با تحقیق و بررسی کامل نسبت به انتخاب بهترین فرد برای نمایندگی مجلس اقدام نمایند.

به گزارش صدای زرند، رییس دادگستری زرند با اقتباس از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص شرکت در انتخابات بیان داشت: همه باید با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند چرا که انتخابات در سرنوشت جامعه تأثیر گذار است.

وی ضمن تبیین ارزش های نظام اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو پایه بسیار مهم نظام است و جمهوریت بدون انتخابات حاصل نخواهد شد.

این مقام قضایی گفت: انتخابات از ارکان نظام است و در این راستا مشارکت پرشور مردم در انتخابات از یک سو پایه های نظام‌ اسلامی را مستحکم می کند و از سویی دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رییس دادگستری زرند با تاکید بر اینکه عدم‌ شرکت در انتخابات افزایش تحریم ها را به دنبال دارد تصریح کرد: نگاه دشمنان به میزان مشارکت مردم در روز انتخابات است و به طور قطع عدم شرکت در انتخابات می تواند دشمن را در انجام اقدامات امنیتی بیشتر و افزایش تحریم ها مصمم تر نماید.

فرحبخش با اشاره به تناقض های دموکراسی غربی گفت: امروزه ارزش های دموکراسی در غرب تنها در شعار نمایان است و در عمل منافع آن ها منجر به موضوع گیری آن ها می شود و در نتیجه تمامی شعارهای زیبا رنگ می بازد.

وی افزود: در حالی که غربیان در مقابل اجرای مجازات قانونی مجرمینی که در ایران مرتکب قتل می شوند، واکنش تخریبی دارند اما در قبال نسل کشی های اسرائیل در غزه نه تنها سکوت می کنند بلکه در پشت صحنه حمایت تسلیحاتی خود از رژیم صهیونسیتی را ادامه می دهند.

رییس حوزه قضایی زرند با اشاره به سابقه مداخله جویانه آمریکا در ایران گفت: از آنجا ملی شدن صنعت نفت باعث استقلال ایران و از سویی قطع جریان نفت ارزان به کشورهای غربی می شود با انجام کودتا و برکناری نخست وزیر قانونی ایران مجددا احاطه خود بر منابع نفتی ایران برقرار کردند.

فرحبخش ادامه داد: امروزه رسانه های غربی از یک سو با ایران هراسی در پی تثبیت حضور خود در منطقه و ایجاد بازار فروش تسلیحات خود هستند و از سویی دیگر با کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام و پیشرفت های انقلاب و در مقابل بزرگنمایی مشکلات در تلاش برای القا ناامیدی و ایجاد نارضایتی در مردم ایران هستند.

وی افزود: علی رغم هجمه های بسیار معاندین، امروزه انقلاب اسلامی در چهل و پنج سالگی خود به درختی تنومند با ریشه های قوی تبدیل شده که آسیب رساندن به آن با وجود شهدایی از قبیل حاج قاسم سلیمانی که الگویی شایسته در رفتار و اعمال برای فرزندان ایران زمین است، ممکن نخواهد بود؛ بنابراین عدم شرکت در انتخابات، تنها باعث تعیین سرنوشتمان توسط دیگران خواهد شد.

این مقام قضایی در پایان تصریح کرد: بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود و کشور می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد و به طور مردم شهرستان زرند با آگاهی از این موضوع که حضور حداکثری در پای صندوق های رای منجر به تشکیل مجلسی قوی خواهد شد، با مشارکت بالا و به سهم خود مسیر پیشرفت کشور و به ویژه شهرستان زرند را هموار خواهند کرد.

photo10045859956 photo10045863608 photo10045863090 photo10045861929