بنا به اعلام هواشناسی زرند؛

میزان بارندگی باران و برف در سطح شهرستان زرند اعلام شد/ پیش بینی بارش مجدد باران و برف از روز چهارشنبه در زرند/ کاهش محسوس دما تا پایان هفته

رئیس اداره هواشناسی زرند با اعلام میزان بارندگی باران و برف در زرند، گفت: بارش مجدد باران و برف در سطح شهرستان زرند از اوخر وقت روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

“حسن بهاالدینی” رئیس اداره هواشناسی شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دشتخاک زرند با ۱۵ سانتیمتر برف و بادیز با ۳۷ میلیمتر باران بیشترین بارندگی را در سطح شهرستان زرند داشته‌اند.

بهاالدینی میزان بارندگی باران در شهر زرند را ۲۰ میلیمتر و میزان بارندگی برف در این شهر را ۵ سانتیمتر اعلام کرد و گفت که امروز نیز بارندگی‌های بسیار ضعیفی در برخی از مناطق شهرستان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارندگی در نقاط مختلف شهرستان زرند تا ساعت ۶:۳۰ امروز، اعلام کرد: دشتخاک زرند با ۱۵ سانتیمتر برف و ۱۷ میلیمتر باران، بادیز با ۱۰ سانتیمتر برف و ۳۷ میلیمتر باران، یزدان آباد با ۸ سانتیمتر برف و ۲۰ میلیمتر باران، خانوک با ۱۰ سانتیمتر برف و ۱۶.۵ میلیمتر باران، شعبجره با ۱۰ سانتیمتر برف و ۱۸ میلیمتر باران و شهر زرند با ۵ سانتیمتر برف و ۲۰ میلیمتر باران بارندگی داشته‌اند.

رئیس اداره هواشناسی زرند بیان داشت: از اواخر وقت روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه جاری الی اوایل صبح روز جمعه ۱۱ اسفند ماه بارش مجدد باران و برف در سطح شهرستان زرند پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، از فردا روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه، تا پایان هفته دما در سطح استان کاهش محسوس خواهد داشت و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته ادامه دارد و به همین دلیل احتمال لغزندگی جاده‌ها، یخ‌زدگی سطح معابر و خسارت به محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

به گزارش صدای زرند، عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمال استان کرمان با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سطح استان، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در روز جمعه، آماده‌باش در راهداری اعلام شده تا بتوانیم تمام راه‌های روستایی که تخریب شده‌اند را اصلاح کنیم تا مردم به راحتی پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و همکاران فرمانداری و استانداری بتوانند صندوق‌های رای را منتقل کنند.