بخشدار یزدان آباد زرند:

عوامل اجرایی انتخابات در بخش یزدان آباد زرند ۳۰۰ نفر هستند/ ۲۵ شعبه اخذ رای در وسیع‌ترین بخش در استان کرمان

بخشدار یزدان آباد زرند گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در این بخش با ۲۵ شعبه اخذ رای و همکاری ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی شامل نیروهای انتظامی، بازرسی، نظارت و اجرایی برگزار می شود.

“اکبر ایزدی” بخشدار یزدان آباد زرند در گفتگو با صدای زرند اظهار داشت: از آنجا که بخش یزدان آباد وسیع ترین بخش در استان کرمان است، با ۲۵ شعبه اخذ رای شامل ۲۱ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامات انتخابات را برگزار می کنند.

وی گفت: از این شعب تعداد ۶ شعبه اخذ رای در شهر یزدانشهر و ۷ شعبه در شهر سیریز و مابقی در روستاهای شعبجره، جلال آباد، فتح آباد، سنگ، دهنو، حصن‌آباد و معادن سنگ آهن می باشد.

وی گفت: از همه ی آحاد مردم ایران دعوت می کنم در انتخابات ۱۱ اسفند حضور همگانی داشته باشند تا درس دیگری باشد برای دشمنان که خیال شکست ایران قوی را نکنند.

وی افزود: دشمن از حضور ما در صحنه‌ها هراس دارد و ما با حضورمان موجب عصبانیت آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان این انقلاب و نظام بدانند، مردم ما هرگز دست از رهبری و این انقلاب بر نمی‌دارند و باید این آرزو را به گور ببرند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در شهرستان های زرند و کوهبنان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.