با آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهره شهر رنگ‌وبوی انتخاباتی گرفت

به گفته سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند، فعالیت انتخاباتی ۴۸ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان آغاز شد و نویدبخش انتخاباتی پرشور است.

به گزارش صدای زرند، ۴۸ نفر از حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات هستند.

فرماندار زرند، حضور۳ نامزد خانم در این میان نشانه حضور زنان به عنوان بخش قابل توجه جامعه در معرض رای شهروندان عنوان کرد .

رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان، با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه سوم اسفند افزود این تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه دارد .

فرماندار زرند، رعایت اصل بی‌طرفی از سوی برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان‌های زرند و کوهبنان بهترین مولفه بمنظور مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات عنوان کرد و افزود عمل به‌ مُرّ قانون در حوزه‌های انتخاباتی موجب می‌شود تا انتخابات به بهترین وجه ممکن و در صحت و سلامت برگزار گردد

رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان، رای مردم در انتخابات را حق‌الناس و امانتی در دستان برگزارکنندگان دانست و گفت همه وظیفه دارند تا در راستای پاسداری و حفاظت از این‌ امانت تمام توان خود را بکار گیرند.

فرماندار زرند، چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی سرلوحه تمام مراحل انتخابات در شهرستان زرند عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد همواره مد نظر اعضا ستاد اجرایی انتخابات قرار گیرد، زیرا توجه به این‌ اصول زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می آورد.