آغاز استخدام ۵ نفر در اداره راه و شهرسازی زرند و اداره صمت زرند / جزئیات بیشتر از ثبت نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (+دفترچه استخدامی و لینک ثبت‌نام)

ثبت نام آزمون استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی در استان کرمان آغاز شده است که برای زرند در این استخدامی یک نفر جذب اداره راه و شهرسازی زرند و ۴ نفر جذب اداره صنعت، معدن و تجارت زرند می شوند.

به گزارش صدای زرند، “علی بیگ‌زاده” معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمان گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی از محل طرح شهید زین‌الدین، مرحله دوم آزمون برای کرمان و ۱۹ استان دیگر انجام می‌شود.

بیگ‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین تا روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند تمدید شده است.

وی زمان برگزاری آزمون را ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه و منابع آزمون می‌توانند به نشانی https://hrtc.ir/ مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است الحاقیه دفترچه راهنما مربوط‌ به استان ۷ کرمان و اصلاحیه‌های شماره ۱ و ۲ را در بخش «الحاقیه و اصلاحیه» مطالعه کنند.

برای دانلود دفترچه اولیه آگهی استخدامی اینجا کلیک کنید

دانلود اصلاحیه شماره یک

دانلود اصلاحیه شماره دو

برای دانلود الحاقیه دفترچه راهنمای آزموت اینجا کلیک کنید

لینک ثبت نام در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین

https://emz2.hrtc.ir/hrt