تنور انتخابات زرند و کوهبنان داغ‌تر می‌شود؛

یکم اسفند جبهه مردمی و شورای ائتلاف نامزد خود را معرفی می‌کند

یکم اسفند جبهه مردمی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرند و کوهبنان در خصوص معرفی کاندیدا اعلام نظر می‌کند.

به گزارش صدای زرند بنا به گفته‌ی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه زرند و کوهبنان، وی از اعلام تصمیم این شورا تا روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اکبر سلطانی بناوندی در این باره بیان داشت: برای انتخاب کاندیدای جبهه مردمی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، جلسات متعددی برگزار کردیم و بارها با کاندیداها جلسه برگزار شد و درحال جمع‌بندی نهایی شورا هستیم و همین روند موجب شد تا بر خلاف اطلاعیه قبلی،نتوانیم نامزد خود را معرفی کنم.

وی با بیان اینکه شاخص‌های متعددی برای انتخاب کاندیدا توسط این شورا مدنظر بود، اظهارداشت: دلسوز بودن، توانایی پیگیری امور مختلف، نیرو و انگیزه‌ی خدمت، مهم‌ترین شاخص‌ها برای انتخاب کاندیدا بودند.

سلطانی بناوندی بیان داشت: با ارسال پیامک به تمام کاندیداهای حاضر در انتخابات از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان افرادی از طیف‌های سیاسی مختلف متقاضی معرفی شدن به عنوان کاندیدای این شورا شدند که ارزیابی‌های نهایی در حال انجام است و به زودی و ان‌شاالله تا ۱ اسفند ماه تصمیم شورا اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: امید داریم جدای از اینکه چه کسی در چهارسال آینده نماینده‌ی مردم خواهد بود، شاهد حضور حداکثری مردم در یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های رای باشیم.