همایش رای اولی ها در کوهبنان برگزار شد

همایش دانش آموزان رای اولی کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش کوهبنان، مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان هنرستان فنی حضرت امام (ره)، دبیرستان علی بن ابیطالب، دبیرستان دخترانه الزهرا و هنرستان دخترانه کوثر در سالن اجتماعات شهید مطهری شهرستان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در این جلسه حجت الاسلام محمد حسین شاهمرادی گفت: قدر خود را بدانید که امروز جشن سیاسی خود را با حضور در انتخابات شاهد هستید چون احساس بزرگ شدن و استقلال را دارید.

وی ابراز داشت: مجلس در راس امور است که در تصویب قوانین و نظارت بر اجرای امور و قوانین جاری کشور نقش دارد و می تواند با تصمیم گیری بجا و به موقع دشمن را نا امید کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت:‌مردم بصورت مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب مسئولین عالی رتبه کشور نقش آفرین هستند و همگان از عدالت در رای برخوردارند و بانوان و آقایان در این راستا نقش آفرین هستند.

وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی تنها نهادی است که می تواند در راستای عزل ریاست جمهوری و استیضاح نمایندگان‌ و تصویب قوانین گام بر دارد همگان باید قوانین مجلس شورای اسلامی را بدون چون و چرا اجرا کنند.

حجت الاسلام شاهمرادی ابراز داشت:با قطره قطره رای شما هویت نظام اسلامی حفظ می شود انقلاب اسلامی طی سالیان گذشته در تمام صحنه ها و عرصه ها پیشرفت های قابل توجهی دارد که باعث حیرت دشمنان و بدخواهان شده است.

وی ادامه داد: اگر رای بدهیم نظام اسلامی تقویت و حفظ می شود دیگر وحوش و داعش ها نمی توانند بر ما مسلط شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قدر رای خود را بدانید با تدبیر و تحقیق فرد اصلح را بر اساس منویات مقام‌ معظم رهبری انتخاب کنید.

در پایان توسط مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان به تعدادی از سوالات دانش آموزان رای اولی کوهبنان پاسخ داده شد.