پیام تبریک نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت اعیاد شعبانیه

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه؛میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام “روز پاسدار” و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام “روز جانباز” و ولادت سید الساجدین امام زین العابدین علیه السلام و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه پرخیر و برکت رجب را سپری کرده ایم و به ماه سرور اهل بیت (علیهم السلام)، ماه زیبای شعبان رسیدیم.

ماهی که ابتدایش مزین به ولادت حضرت سیدالشهداء امام حسین علیه السلام، حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و حضرت امام زین العابدین علیه السلام است و نیمه اش عطر زیبای گل نرگس به مشام عاشقان می نشاند و ولادت قائم آل محمد(ص) حضرت صاحب الزمان(عج) است.

این اعیاد خجسته را بر تمامی عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، مردم متدین و بزرگوار شهرستان های زرند و کوهبنان و علی الخصوص پاسداران غیور و عزتمند این مرز و بوم و جانبازان سرفراز و راست قامت سرزمین ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدوارم همه ما در سایه عنایات حضرت حق و منویات مقام معظم رهبری لحظه های این ماه عزیز را با موفقیت، سلامتی، راز و نیاز با معبود سپری کرده و با توشه ای از مهربانی و اخلاص وارد ماه دریای رحمت الهی، ماه مبارک رمضان شویم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عفت شریعتی – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی