چه کسی روبان ها را قیچی کرد؟؟!!

قریب ۲۰۰۰ میلیارد تومان، حجم سرمایه گزاری های پروژه هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

صدای زرند – محمد اسلامی: از بزرگی این رقم همین بس که زمانی که ماجرای فرار محمود خاوری با ۳۰۰۰ میلیاردتومان به کانادا اتفاق افتاد اکثر مردم با ماشین حساب و چرتکه به تجزیه و تحلیل رقم می پرداختند و تعدادی هم خط کش روی چک پول های ۱۰۰ هزارتومانی می گذاشتند و با ضرب و تقسیم به نتایج اعجاب‌انگیز می رسیدند از جمله یکی نوشته بود با ۳۰۰۰میلیارد میشد ۴ نوارِ خطیِ چک پولِ ۱۰۰ هزارتومانی از زرند تا تهران را کشید.

خب البته من قصدم دست زدن به زخم کهنه نبود و فقط خواستم بزرگیِ حجم سرمایه گزاری طرح های افتتاح شده ی شهرستان زرند در دهه فجر ۱۴۰۲ را نشان بدهم تا مردم متوجه اتفاقات بسیار خوب و امیدآفرین در شهرستان باشند.

با اینهمه، یک موضوع بسیار متفاوت و البته جالب در این دهه اتفاق افتاده که کمتر جایی در کشور اجرا شده است و آن تغییر در تشریفات افتتاحیه های مرسوم است.!

داستان درباره ی جنگِ شیرینِ قیچی و روبان است. دو جسمی که بنظر با هم دشمنی دارند ولی هدف شان خبردهی ازاتفاقات خوب است.

درست است. منطور همان قیچی معروف و روبان تکراری است. اما نکته ی جذابِ بسیاری از افتتاحیه های زرند، قیچی کردن روبانها توسط کودکان ، نوجوانان، سالمندان و…. بود.

ظریفی می گفت: روش سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند، جمله ی تازه و کوتاهی در ادبیاتِ اجتماعی ماندگار کرد و آن این است، “”همه بجز مدیران””.