پیام تبریک رئیس دادگستری و دادستان زرند به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲

دکتر ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری و رضا یعقوبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.

این روزهای مبارک، فرصتی است که به یاد آوریم امنیت، استقلال و قدرت ایران امروز، مرهون خون شهدای عزیزی است که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گشته است. در این چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته و آنچه در مقطع حساس کنونی باید به آن توجه داشت حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این ایام مبارک را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف به ویژه مردم خطه شهید پرور زرند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم شهروندان غیور شهرستان زرند ضمن بزرگداشت ایام دهه فجر، و حضور در راهپیمایی۲۲بهمن، خود را برای انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی عزیز باشند.