فردا با حضور حماسی مردم؛

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان های زرند و کوهبنان اعلام شد‌ (+مسیر راهپیمایی در استان کرمان)

مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های زرند و کوهبنان اعلام شد.

به گزارش صدای زرند، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهرستان های زرند و کوهبنان برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی در شهر زرند، ساعت ۱۰ از میدان ۲۲ بهمن به سمت مصلای پیامبر اعظم (صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله) خواهد بود. همچنین مسیر راهپیمایی در شهر کوهبنان ساعت ۱۰:۱۵ از چهارراه امام خمینی(ره) تا حسینیه سیدالشهداء (علیه‌السلام) با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

آغاز مراسم راهپیمایی در شهرستان شهربابک ساعت ۹:۳۰ از میدان امام حسین (علیه‌السلام) تا چهار راه امام خمینی(ره)، شهر کرمان ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه تا میدان عاشورا و شهرستان انار ۹:۳۰ از میدان بسیج تا امامزاده محمد‌ صالح (علیه‌السلام) خواهد بود.

مسیر راهپیمایی شهرستان راور ۱۰ از میدان انقلاب تا حسینه امام خمینی(ره)، شهرستان نرماشیر ۹ از میدان معلم تا مسجد جامع، شهرستان بردسیر ۱۰ از میدان ازادی تا میدان امام خمینی(ره) و شهرستان جیرفت ۹ از میدان شهدای گمنام تا چهارراه فرمانداری برگزار می‌شود.

در شهرستان کهنوج راهپیمایی ساعت ۹ از میدان ۲۲ بهمن تا خیابان زکریای رازی، شهرستان رابُر ۹:۳۰ از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد مصلای حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، شهرستان ارزوئیه ۱۰ از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، شهرستان سیرجان ۹ از چهارراه رضوی تا چهارراه سپاه، رفسنجان ۱۰ از چهار راه سردار شهید بادپا(چهارراه سپاه) به سمت میدان ابراهیم، قلعه‌گنج ۹ از جلوی بخشداری خیابان امام تا ورزشگاه شهید تفضلی و در شهرستان فهرج ۱۰ از میدان امام علی(علیه‌السلام) تا مسجد جامع خواهد بود.

در شهرستان رودبارجنوب ۹ از جلوی بانک ملی تا زمین چمن غدیر، شهرستان بم ۹:۳۰ از ابتدای خیابان کوثر(۹۰۰ متری) تا میدان حضرت امام خمینی(ره)، شهرستان عنبرآباد ۹:۳۰ از میدان شاهد به سمت چهارراه مسجد جامع، شهرستان فاریاب ۹ از گلزار شهدای گمنام به سمت مسجد جامع، شهرستان منوجان ۹ از جنب بانک کشاورزی تا ورزشگاه شهیدسلیمانی، شهرستان بافت ۱۰ از چهارراه کمیته امداد(سابق) به سمت مصلی امام خامنه‌ای(حفظه‌الله‌تعالی) و شهرستان جازموریان ۱۰ از مقابل حوزه بسیج سیدالشهدا تا مدرسه شهید ایرانمنش برگزار می‌شود.