۸۰ درصد داوطلبین زرند و کوهبنان تایید صلاحیت شدند

فرماندار زرند: هدف ما و نظام ایجاد رقابت سالم در سایه عدالت و قانون بین جریان های سیاسی به منظور مشارکت حداکثری میباشد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، با ابلاغ لیست مرحله نهایی شورای نگهبان، داوطلبین تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان به ۴٧ نفر رسید.

“سید رضا حسینی نژاد” فرماندار شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود در این مرحله ٣ نفر دیگر از داوطلبین انتخابات از شورای نگهبان مهر تایید صلاحیت خود را دریافت نمودند و در نهایت تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده به ۴٧ نفر رسید.

وی با تشریح وضعیت ثبت نامی ها انتخابات از روز اول این کارزار انتخاباتی اظهار داشت: از مجموع ۶٧ نفر داوطلب انتخابات زرند و کوهبنان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴٧ نفر تایید صلاحیت، ٧ نفر عدم احراز، ۶ نفر عدم تایید، ۴نفر عدم شرایط ثبت نام و ٣ نفر انصرافی میباشد و با این وضعیت به جرات می‌توان گفت قریب به ٨٠ درصد داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های زرند و کوهبنان از هیئت اجرایی و شورای نگهبان مهر تایید گرفته اند.

ریس حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خودخاطر نشان ساخت در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت و نظام جمهوری اسلامی در راستای عدالت سیاسی و پایبندی به قانون زمینه رقابت را بین جریان های سیاسی ایجاد نموده است تا با شور و نشاط سیاسی و اجتماعی زمینه برگزاری یک انتخابات متفاوت را در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نظاره گر باشیم.

نماینده دولت در شهرستان زرند خاطر نشان ساخت آخرین فرصت برای تغییر حوزه انتخابیه ٢۵ بهمن ماه میباشد و در اول اسفند ماه لیست نهایی داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور درج آگهی انتخاباتی منتشر می گردد.