با حضور شهردار و اعضای شورای شهر:

بیش از ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات و امکانات به سازمان آتش نشانی تحویل داده شد

طی آئینی با حضور حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر ،مهندس علی ضیاء الدینی شهردار، مهندس یزدانپناه ،مهندس اسلامیت و سرکار خانم زمانی اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری بیش از ۱۲میلیارد ریال لوازم و تجهیزات جدید به سازمان آتش نشانی تحویل داده شد .

به گزارش صدای زرند، مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند در این مراسم با اعلام اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر باید در همه زمینه های ساختاری و سازمانی خود دچار تغیراتی شود تا بتواند در حد استاندارد به شهروندان خدمت رسانی نماید گفت:به روز نمودن لوازم و تجهیزات ایمنی یکی از ضروری‌ترین و نیازهای این سازمان به شمار می‌رود.

مهندس ضیاءالدینی با اعلام اینکه تجهیزات این سازمان از گرانترین تجهیزات می باشند و در طی سال جاری با مساعدت اعضای شورای شهر ، بخش قابل‌توجهی از تجهیزات موردنیاز این سازمان تهیه شده است گفت:در فاز اول این تجهیزات بیش از ۱۲میلیارد ریال انواع لوازم خریداری و به سازمان تحویل داده خواهد شد .

شهردار زرند به رفع کمبودهای این سازمان اشاره و تصریح کرد:به زودی عملیات تجهیز یک خوردوی آتش نشانی نیز به انجام خواهد رسید و به ناوگان این سازمان الحاق خواهد شد .

رئیس شورای شهر زرند نیز در این مراسم ضمن قدردانی از توجه مهندس ضیاءالدینی به مسائل و تجهیزات آتش نشانی گفت:برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود باید لوازم و امکانات مناسب این هدف را دارا باشیم .

حاج عباس ایرانمنش ، ایمنی پرسنل آتش‌نشانی را از مهم‌ترین اصول کاری دانست و تصریح کرد: اگر یک نیروی آتش نشانی ؛لوازم ایمن و تجهیزات لازم و ضروری داشته باشد می‌تواند در ارائه خدمات به شهروندان موفقتر عمل نماید .

وی خواستار دقت و حفاظت از این لوازم و تجهیزات شد و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد تسریع در امر خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

رضا یزدانپناه مسئول کمیسیون خدمات شهری نیز در این مراسم از زحمات نیروهای آتش نشانی و شهردار زرند قدردانی کرد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانی و حفظ و تامین جان و مال شهروندان و نیز آموزش و آماده سازی نیروهای تخصصی برای مقابله با حوادث آتش نشانی وتصادفات باید لوازم و تجهیزات به روزی در این سازمان به کار گرفته شود .