رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

داوطلبان انتخابات تا ۲۵ بهمن برای تغییر حوزۀ انتخابیه فرصت دارند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به ۶ هفتۀ باقیمانده تا برگزاری دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید شده است، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن با مراجعه به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری مرکز حوزۀ انتخابیه، درخواست تغییر حوزۀ انتخابیه خود را تحویل دهند».

به گزارش صدای زرند، رحمان جلالی با تاکید بر اینکه تغییر حوزۀ انتخابیه داوطلبان تایید صلاحیت‌شده فقط برای یک مرتبه امکان‌پذیر است، افزود: این درخواست در فرآیند پنج روزه توسط هیأت‌‌های اجرایی و نظارت مقصد مورد بررسی قرار می‌گیرد و به شورای نگهبان اعلام می‌شود که شورای نگهبان نیز در موعد مقرر نتیجه را وزارت کشور اعلام می‌کند.

وی ۳۰ دی‌ماه در ستاد انتخابات استان کرمان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان در بهمن‌ماه خبر داد و بیان کرد: همچنین سه مانور برای آمادگی بیشتر اعضای ستادهای انتخابات استان و بررسی و بیان نکات تکمیلی در روزهای ۸، ۱۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان یادآور شد: مجموع شعب اخذ رای استان کرمان ۲ هزار و ۴۳۷ صندوق است که اطلس امنیتی و زیرساختی آن‌ها آماده شده است.

وی ادامه داد: اکثر فرآیندهای برگزاری انتخابات، الکترونیکی است که بررسی‌ها صورت گرفته و مشکلی در بحث برگزاری انتخابات نداریم. .