اقدامی در جهت توسعه راه‌های زرند و کوهبنان

روند تکمیل محور زرند - کوهبنان با ورود شرکت آبادگران رفاه بخش از شرکت‌های گروه هلدینگ جهاد نصر کرمان، جانی دوباره گرفته است.

این شرکت با توجه به حادثه‌خیز بودن مسیر زرند – کوهبنان که بارها نیز مورد مطالبه مردم و پایگاه خبری صدای زرند نیز بوده است، با پیگیری فرماندار پرتلاش شهرستان و نیز همکاری نهادهای مربوطه، از اول آبان ماه سال جاری و با هدف به پایان رساندن هرچه سریعتر این محور، از مسیر روستای دهزوئیه، جهت کاهش خطرات، در این محور مشغول به کار شده است.

مهندس ضیاءالدینی مدیر این پروژه در گفتگو با صدای زرند بیان داشت: تاکنون بتن‌ریزی پی ۱۹ دستگاه آبرو و بتن‌ریزی دیوارهای ۱۰ دستگاه آبرو را با حجم بالغ بر ۳۰۰۰ مترمکعب و نیز بسترکوبی ۵.۵ کیلومتر از این مسیر که تحت پیمان شرکت می‌باشد، انجام شده است.

وی بیان داشت: همچنین جهت خاکبرداری در ترانشه‌های موجود نیز اولین آتشکاری خود را با موفقیت به پایان رساندیم، که در ویدیو نیز قابل مشاهده است.

ضیاءالدینی ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن این پروژه، فاصله مواصلاتی زرند به کوهبنان بسیار کوتاه شود و به حدود ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر کاهش یابد، که این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه این شهرستان‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/