یادواره ۵۹۰ شهید شهرستان زرند برگزار شد

یادواره ۵۹۰ شهید سرافراز شهرستان زرند و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، خانواده شهدا و ایثارگران ،جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان زرند برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، با محکوم کردن حادثه تروریستی مراسم سالگرد سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و به خاک و خون کشیدن جمعی از مردم بی گناه افزود، دشمنان بدانند خون به ناحق ریخته این عزیران جامعه ما را منسجم تر کرده و جامعه ما با شهادت زنده‌تر می‌شود.

وی اظهار داشت ،مکتب حاج قاسم پس از شهادتش مورد توجه قرار گرفت که مکتب او مکتب اهل بیت بود و عشق به اهل بیت (ع) در وجود حاج قاسم نهادینه شده بود.دشمن از مکتب حاج قاسم در هراس است.

وی با اشاره به اینکه مجاهدت و از خودگذشتگی سردار دلها بر کسی پوشیده نیست ، افزود این شهید بزرگوار پس از سالها در میدان جنگ دوران دفاع مقدس توانست در جبهه مقاومت در مقابل داعش از مردم مظلوم و حرم اهل‌بیت ع دفاع کند و اجازه نداد دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد، افزود ، این شهید والامقام پرچمدار مکتب مجاهدت، مقاومت و اخلاص بود و در حقیقت سربازی بی‌ادعا که جان‌برکف در دفاع از اسلام و ایران جان‌فشانی کرد.

وی از برجسته‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی، ایمان و اخلاص، اطاعت از ولی فقیه و اوج صمیمیت با خانواده‌ای معظم شهدا و جانبازان دانست.

حجت الاسلام رضایی ،با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری یادواره و اقشار مختلف مردم به دلیل حضور باشکوه دراین مراسم ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون فرهنگ والای ایثار و شهادت است و همه باید پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم.

او گفت: باید ملت‌ها و امت اسلام با بصیرت و وحدت همواره با ایثار و مقاومت در برابر محور شرارت و اهداف استکبارجهانی ایستادگی کنند و وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام رضایی اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را مدیون شهیدانی همچون سردار سلیمانی دانست که تمام وجود خود را صرف دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی کرد و دفاع از دین و اتقلاب خط قرمز حاج قاسم بود و ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب پاسدار ارزش‌های الهی باشیم.

وی تصریح کرد ،در دنیایی که دشمنان با همه توان به جنگ با ارزش‌ها و اعتقادات تلاش دارند ، همه ما باید با بصیرت، رسالت خود را در جامعه انجام دهیم.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند با اشاره به جنایت وحشیانه تروریست‌های کوردل در مراسم سالگرد سردار دلها ، ضمن عرض تسلیت این حادثه دلخراش به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و خانواده های داغدار مردم ولایتمدار و شهید پرور ، این حمله تروریستی ناجوانمردانه را بشدت محکوم کرد و گفت راه سردار سلیمانی پرشورتر از گذشته ادامه خواهد داشت

وی یاد آور شد ، در این حادثه ۸ نفر از شهرستان زرند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری انجام شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای کوبنده انقلابی بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل ره ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

photo 2024 01 07 09 24 20 photo 2024 01 07 09 24 19 3 photo 2024 01 07 09 24 19 2