ردصلاحیت علیرضا بیگی بخاطر شکایت وزیر رئیسی است؟ / شهباز حسن پور: ردصلاحیتم را تکذیب می کنم، من و ۹ نماینده استان کرمان تایید شده ایم

نماینده سیرجان که نامش در بین ردصلاحیت شدگان آمده بود این خبر را تکذیب کرد و گفت به همراه ۹ نماینده دیگر استان کرمان تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز اسامی چند نماینده که گفته می شد صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان رد شده، در رسانه ها منتشر شد. از جمله این چهره ها علیرضا بیگی نماینده تبریز و افشاگری شاسی بلندگیت بود.

در واکنش به این خبر احمد علیرضا بیگی گفت: در رسانه ها خبر ردصلاحیت خود را شنیده و هنوز موردی به وی ابلاغ نشده است.

شهباز حسن پور بیگلری، نماینده فعلی مردم سیرجان در مجلس که نامش در بین ردصلاحیت شدگان آمده اما گفت که صلاحیت وی توسط هیئت نظارت تایید شده است.

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی که پیشتر از سوی هیات های اجرایی نیز ردصلاحیت شده بود، درباره علت ردصلاحیت خود از سوی هیات های نظارت گفت: به من چیزی نگفتند اما در رسانه ها می خوانم که ردصلاحیت شدم.

وی در پاسخ به اینکه پیش بینی می کنید علت ردصلاحیتتان چه بوده باشد، افزود: اطلاعی ندارم اما هیئت اجرایی صلاحیتم را براساس بند ۴ ماده ۳۳ که همان محکومیت اقدام علیه امنیت ملی است، رد کرد در صورتی که بنده چنین محکومیتی نداشتم و تنها محکومیتی که دارم رأی دادگاه بدوی به یک سال زندان آن هم به دلیل شکایت فاطمی امین است که آن رأی هم هنوز قطعی نشده است.

شهباز حسن پور: صلاحیتم تایید شده است

همچنین شهباز حسن پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان که صبح امروز نامش در لیست ردصلاحیت شدگان آمده بود، گفت صلاحیت بنده و ۹ نماینده دیگر کرمان که همگی باهم ۱۰ نفر می شویم، در هیئت های نظارت تایید شده است.