حریق در یک واحد تجاری مسکونی و نجات شهروند از شعله های آتش در بلوار دانش زرند (+فیلم)

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار یک واحد تجاری مسکونی در بلوار دانش خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه این حادثه در ساعت ۴:۰۴ دقیقه صبح امروز جمعه به مرکز پیام این سازمان اطلاع داده شد،گفت:نیروهای این سازمان به محض اطلاع از این حادثه سریعا با دو دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین از ایستگاه یک و دو ، با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام و با رعایت اصول ایمنی ، برای اطفاءحریق وارد عمل شدند

وی با اعلام اینکه در لحظات اولیه به دلیل وجود مواد نفتی شعله های آتش حجم زیادی داشتند گفت: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی وقطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات آبرسانی در کوتاهترین زمان ممکن آتش را اطفاء کرده و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

مرتضی بخشی از نجات یک فرد مسن در این آتش سوزی گفت و تصریح کرد:خوشبختانه با اقدام سریع و به موقع نیروهای آتش نشانی و شهروندان این فرد به بیرون از ساختمان هدایت و نجات پیدا کرد.

وی تصریح کرد : متاسفانه در این حریق، یک کارگاه ساخت سپرهای فایبرگلاس از بین رفت و به ساختمان مسکونی نیز خسارتهایی وارد شده است.

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی در پایان از شهروندان خواست تا نسبت به بیمه نمودن مغازه ها و منازل مسکونی خود اقدام نمایند و تصریح کرد: نیروهای این سازمان بعداز مهار کامل آتش در ساعت ۴:۵۵ دقیقه به ایستگاه بازگشتند.