علی یزدانپناه مدیر روابط عمومی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان شد

آیین معارفه مدیر روابط عمومی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان با حضور مدیر و کادر باشگاه برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه با حکم ابوذر باصره، مدیر باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان، علی‌ یزدان پناه احمدآبادی به عنوان مدیر روابط عمومی، این باشگاه منصوب و معارفه شد.

علی‌ یزدان پناه احمدآبادی متولد سال ۱۳۷۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل است؛ و قریب به ۱۵ سال سابقه فعالیت ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ و خبر جزو سوابق کاری یزدان‌پناه محسوب می شود.

بازرس، سخنگو، عضو هیات مدیره و قائم مقام دبیرکل در دوره‌های اول و دوم مجمع ملی جوانان، سخنگو، دبیر و نایب رئیس مجمع جوانان استان کرمان در دوره‌های اول و دوم، رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان زرند، روابط عمومی و تبلیغات حوزه مقاومت شهری زرند و … بخشی از سوابق مسئولیتی وی می‌باشد.

علی یزدان پناه سردبیری نشریات فرهنگی و داخلی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، عضویت در تحریریه هفته نامه سلام‌ِما و خبرنگار ایسنا را در کارنامه خود دارد و با رسانه‌های ملی و محلی در استان کرمان و شهرستان زرند همکاری داشته است.

گفتنی است وی درسال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به عنوان جوان برتر استان کرمان در حوزه اجتماعی توسط استاندار انتخاب گردیده است.

ابوذر باصره در این مراسم از تلاش‌های محمد یزدانی در پست مسئول امور رسانه‌ای باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان