پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زرند به مناسبت روز جهانی معلولین

ضياء الدينى شهردار زرند: آنچه در ارتباطات اجتماعی با معلول باید در نظر گرفت، این نکته است که ارتباط با آنها، باید همراه احترام باشد.

به گزارش صدای زرند، مهندس علی ضیاء الدینی سکاندار شهرداری، و حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند در پیامی، فرا رسیدن ۱۲ آذر ماه -روز جهانی معلولین- را فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با توانمندی‌های این قشر اعلام کردند و درهمین راستا پیامی به شرح ذیل صادر نمودند.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

هدف از نام‌گذاری ١٢آذرماه با عنوان «روز جهانی معلولان» افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های آن‌هاست. آنچه در ارتباطات اجتماعی با معلول بایددرنظر گرفت، این نکته است که ارتباط با آنها، باید همراه احترام باشد و از ترحم به ایشان دوری گزید.

معلولان جلوه ای باشکوه از حکمت توام با رحمت پروردگارعالم هستند که با قدرت ایمان خوداثبات کرده اند میتوان با همت و اراده استعدادهارا شکوفا کرد و با عبور از سختی ها و ناملایمات، برای جامعه نماد پیشرفت و الگو بود.

اینجانبان فرصت را مغتنم شمرده و بدین وسیله روز جهانی معلولان ، زیباتر بگوئیم روز جهانی «ما می‌توانیم»، ‌روز جهانی «زندگی جاری است» و روز جهانی انسان‌های دوست‌داشتنی خداوند» را به این قشر والا همت که فعل “خواستن” را صرف کرده اند، صمیمانه تبریک عرض می کنیم.

علی ضیاءالدینی – شهردار زرند

عباس ایرانمنش – رئیس شورای شهر

روابط عمومی شهرداری زرند