فردا؛ سفر وزیر صمت به زرند:

افتتاح طرح بازیافت کنسانتره آهن از باطله های کنسانتره در زرند/ تشریح برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از سفر وزیر صمت در روزهای هشتم و نهم آذرماه جاری به استان کرمان با هدف افتتاح چند پروژه و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “مهدی حسینی‌نژاد” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در تشریح این خبر گفت: با توجه به سیاست وزارت صمت در زمینه تولید خودروهای برقی فردا (هشتم آذرماه) خط تولید خودروی برقی در مجموعه کرمان موتور در بم افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: فردا در شهرستان زرند نیز طرح دانش بنیان فرآوری و بهره‌وری تولید کنسانتره آهن افتتاح خواهد شد که این مجموعه با استفاده از باطله‌های کنسانتره، مجدد کنسانتره تولید می‌کند.

افتتاح طرح دانش بنیان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برنامه‌های روز دوم سفر عباس علی‌آبادی سخن به میان آورد و اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی مجموعه گل‌گهر در حوزه تولید اکسیژن و انرژی‌های پاک را خواهیم داشت و نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در روز دوم وزیر صمت، نشست با فعالان صنعتی و معدنی خواهد داشت و همچنین ضمن بازدید از باغ موزه فرش کرمان، تعیین تکلیف آن در دستور کار قرار دارد.

حسینی‌نژاد افزود: حجم پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان بیشتر است اما به دلیل بُعد مسافت و مشغله کاری وزیر صمت، نتوانستیم همه آنها را در این سفر لحاظ کنیم و در سفرهای بعدی حتماً در برنامه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/