پیام رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند به مناسبت آغاز هفته بسیج

به مناسبت آغاز هفته بسیج، رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند پیامی صادر کرد.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل است:

بِسم اللهِ الرحمنِ الرَحیم وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

سالهاست که در هفته ی بسیج ، برای تنویر اهداف و آرمان‌های این لشکر مخلص خدا برنامه های متعددی در جای جای میهن اسلامی اجرا می شود و بر تحقق خواسته های امامین انقلاب راحل تاکید می گردد .قطعا یکی از اهداف مهم از گرامیداشتِ این هفته، تبیین اهداف روشن و امیدآفرینِ بسیج در سطح منطقه است و اگر چه بدون هیچ تعارفی باید شکل گیری حرکتهای مردمی علیه ی غده ی سرطانی جهان (صهیونیسم) در کشورهای مسلمان منطقه را متاثر از بسیج ایران بدانیم.

امسال در حالی وارد این هفته می شویم که به برکت وزش طوفان سهمگین الاقصی، خیزشی مهارناشدنی را در بین تمام مردمان آزادی خواه جهان ، با هر دین و زبان از هر نژاد و جنس و رنگ به نظاره نشستیم. دیگر تفاوتی ندارد که صدای حمایت از مردم غزه و محکوم کردنِ رژیم جعلی صهیونیستی از کدام منطقه و مربوط به کدام حنجره هاست. چه آنکه این جوشش و خروش از خیابان‌های لندن و پاریس و رم باشد چه از خیابان‌های نیویورک و واشنگتن ، خواه در قاهره باشد،خواه در استانبول.خواه در دهلی باشد خواه در توکیو و سئول و …. چرا که نتیجه ی این حرکتها به سست تر شدن بنیان عنکبوتی رژیم اشغالگر منجر شده و قطعا نشان دهنده ی این حقیقت است که جامعه ی انسانی حساب خود را از رفتارهای حیوانی دولتهای استعمارگر جدا کرده است و این شکاف راه را برای حصول اهداف فلسطین هموارتر خواهد کرد. و در نهایت تفسیرِی عیان بر وعده ی رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی کاملِ رژیم منحوس صهیونیستی از صحنه ی گیتی دارد.

اگر امروز وجدانهای بیدار در مقابله با توحش دشمنان انسانیت دیگر سکوت نمی کند و برای شکست زر مدارانِ زورگو و دولتهای فاسدشان، پرچم غزه را باهتزاز در می آورند این یعنی باور داشتن نقش پیروزی بخشِ بسیج مستضعفین ایران در تمام صحنه های قریب ۴دهه ی اخیر است و لذا بهترین و مناسبترین و موثرترین اقدام را از بسیج انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری و اجرا نموده اند.

اینک با درنظرگرفتنِ تمام اتفاقات اخیر در جای جای جهان، و اثرگذاری بسیج درشکل گیری گروههای خودساخته و مردمی مقاومت، باید این هفته را خاص تر از همیشه برگزار و به روح پرفتوح بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران و مؤسس بسیج و تمام شهدا ادای احترام نمائیم.

همچنین این هفته را به تمام بسیجیان شهرستان بویژه به برادر عزیز جناب سرهنگ محمد کارگر فرمانده محترم و تمام پرسنل سپاه و ناحیه ی مقاومت بسیج زرند تبریک عرض می کنم.

بسی باور داریم که اتفاقات اخیر در منطقه “ناقوس مرگ و نابودی” کامل رژیم صهیونیستی را بصدا درآورده است.

برای پیروزی رزمندگان مقاومت و سلامتی و طول عمر فرمانده ی سپاهیان بسیجیان و تمام لشکریان خدا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی دست به دعا بر میداریم.

انتهای پیام/

محمد اسلامی – رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند