طی آئینی یادواره خانگی ماهانه شهدای چاهکین شهرستان زرند برگزار شد

مراسم یادواره خانگی ماهانه شهدای چاهکین شهرستان زرند به همت حوزه مقاومت بسیج باقرلعلوم (ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهدای چاهکین و با حضور خانواده شهید مدافع حرم علی عظیمی در منزل برادر بسیجی محمد سلطانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای چاهکین برگزار شد.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: در ابتدای این مراسم معنوی سردار حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند و از فرماندهان دوران طلائی دقاع مقدس طی سخنانی به بیان خاطراتی از روحانی شهید محمدحسین عرب زاده پرداخت و از وی بعنوان نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله یاد نمود و گفت شهید عرب زاده شهیدی بود که در تمام دوران زندگانیش، اخلاق و رفتار نیک او زبانزد همه بود.

وی در ادامه تصریح نمود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز همه ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آنها میدانیم.

در ادامه مراسم برادر آزاده سرافراز حسن حسنخانی با روایتگری از دوران اسارت با بیان اینکه آزادگان با صبر و استقامت و پایداری معنی می شوند، اظهار داشت: فضای اسارت برای رزمندگان یک فرصتی برای خودشناسی بود و در این فضا فرصتی به فرد داده می‌شود تا ظرفیت او شناخته شود و آنها با تحمل دردهای اسارت درس مقاومت، پایمردی و رشادت را به جامعه اسلامی ایران هدیه دادند و لذا این امنیتی که امروز همه ما داریم مدیون خون شهدا، تحمل سختی‌ها توسط آزادگان و ایثارگرانی هست که از جان مایه گذاشتند.

شایان ذکر است در خاتمه این مراسم توسط پدر بزرگوار شهید علی عظیمی هدایایی برسم یادبود به سردار حاج عباس ایرانمنش بعنوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و برادر بسیجی محمد امیر سلطانی بابت کسب رتبه استانی در رشته اذان و ادعیه اهدا گردید.

photo 2023 10 29 08 40 48 photo 2023 10 29 08 40 48 3

انتهای پیام/